PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest grane? › Re: co jest grane?
    From: "jakub wysocki" <j...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest grane?
    Date: Thu, 6 May 2004 02:24:58 +0200

    > p.s. jakie macie doświadczenia,

    ja kiedys wyslalem kilka CV bylem juz prawie pewny pracy, gdyz wydawalo
    mi sie ze jestem super kandydatem na to stanowisko.
    nie dostalem niestety zadnej odpowiedzi.
    tak jakos niedawno znalazlem gdzies moje CV z tamtego okresu oraz listy mot.
    gdzies na dysku i sie normalnie przerazilem :) To bylo dwa lata temu co
    prawda, ale
    teraz juz bym takiego CV nie wyslal. Problem pewnie nie jest w Tobie, tylko
    w Twoim
    CV moze zapodaj na grupe tak bez danych osobowych, to pomocne rece
    podpowiedzą
    czy cos jest nie tak (oczywiscie podaj tez o jakie sie ubiegasz stanowiska)
    pozdro jakub