PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciężki czas

  • 1. Data: 2009-12-19 14:46:07
    Temat: ciężki czas
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    szukam skutecznego pomysłu jak wywinąć się z opłatka w pracy... to kur_a
    śmule, dalej przedłużają agonię... niby miało już być normalnie, a jest tak
    samo jak było tylko bardziej...

  • 2. Data: 2009-12-19 17:03:07
    Temat: Re: ciężki czas
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    > szukam skutecznego pomysłu jak wywinąć się z opłatka w pracy... to kur_a
    > śmule, dalej przedłużają agonię... niby miało już być normalnie, a jest
    > tak samo jak było tylko bardziej...

    Powiedz, że masz opryszczkę i nie możesz być wśród ludzi ;)

  • 3. Data: 2009-12-19 17:14:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > szukam skutecznego pomysłu jak wywinąć się z opłatka w pracy... to kur_a
    > śmule, dalej przedłużają agonię... niby miało już być normalnie, a jest
    > tak samo jak było tylko bardziej...

    To u was nie ma kopertówek na wigilii?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-12-20 08:49:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 19 Dec 2009 15:46:07 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > szukam skutecznego pomysłu jak wywinąć się z opłatka w pracy... to kur_a
    > śmule, dalej przedłużają agonię... niby miało już być normalnie, a jest tak
    > samo jak było tylko bardziej...

    U nas zgodnie stwierdziliśmy, że z racji takiej i owakiej, nie będziemy
    zwyczaju w firmowym gronie kultywować.

    Impreza już była, ot taka fajna kolacja, i fajnie. Jeśli u Ciebie jest źle,
    to weź zawczasu urlop, albo jeśli impreza jest po pracy to się wywiń
    kulturalnie jakąś wymówką i tyle.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-12-20 16:17:37
    Od: "Swistak" <s...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hgipk3$ks5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > szukam skutecznego pomysłu jak wywinąć się z opłatka w pracy... to kur_a
    > śmule, dalej przedłużają agonię... niby miało już być normalnie, a jest
    > tak samo jak było tylko bardziej...

    Proponuję oddać krew. To zawsze działa i mam zwolnienie z całego dnia jakby
    ktoś nie uwierzył bo ja kiedyś miałem ten sam problem a swoją drogą świąt
    nienawidzę bo wk.... mnie te "szczere" życzenia przy dzieleniu się
    opłatkiem.