PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja w Belgii

  • 1. Data: 2009-12-20 00:30:52
    Temat: Pensja w Belgii
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Witam!
    Czy 1500 ? netto to w Belgii dużo czy mało? Porównywalne z naszym 1500
    czy może ciut więcej?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2009-12-20 18:22:39
    Temat: Re: Pensja w Belgii
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 20 Gru, 01:30, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
    > Witam!
    > Czy 1500 ? netto to w Belgii dużo czy mało? Porównywalne z naszym 1500
    > czy może ciut więcej?
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Aicha

    1500 w belgi to u nas jakies 6000. W warszawie to san wegetacji. Ale w
    inny miescie to calkiem niezle.

  • 3. Data: 2009-12-20 21:01:25
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" napisał:

    > 1500 w belgi to u nas jakies 6000. W warszawie to san wegetacji. Ale w
    > inny miescie to calkiem niezle.

    Chodziło mi o to, jak to wygląda na tle tamtejszych warunków (i ichniej
    minimalnej 1300 brutto chyba). Przelicznik znam :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2009-12-21 07:58:43
    Od: DD <a...@p...fm>

    Aicha pisze:

    > Chodziło mi o to, jak to wygląda na tle tamtejszych warunków (i ichniej
    > minimalnej 1300 brutto chyba). Przelicznik znam :)

    Tam jest większy socjal. 1300 euro netto dostanie robol na taśmie a
    inżynier 2500 euro netto. W Wawie na taśmie 1200zl netto, inżynier
    6000zl netto.

  • 5. Data: 2009-12-21 12:32:50
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-20 22:01, Aicha pisze:

    > Chodziło mi o to, jak to wygląda na tle tamtejszych warunków (i ichniej
    > minimalnej 1300 brutto chyba). Przelicznik znam :)

    W cywilizowanym kraju minimalna pensja wystarcza na skromne życie. W
    Polsce - hmmm, pominę milczeniem...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2009-12-21 12:58:31
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Mich@l pisze:

    > W cywilizowanym kraju minimalna pensja wystarcza na skromne życie. W
    > Polsce - hmmm, pominę milczeniem...

    A co powiesz o Ukrainie, a o Afganistanie a o Sudanie itd.

    Placa min. jest jaka jest, bo musi cos zostac jeszcze na ZUS 30-50mld zl

  • 7. Data: 2009-12-21 13:43:02
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-21 13:58, Michal pisze:

    > A co powiesz o Ukrainie, a o Afganistanie a o Sudanie itd.

    Że to także kraje niecywilizowane.

    > Placa min. jest jaka jest, bo musi cos zostac jeszcze na ZUS 30-50mld zl

    A jaki to ma związek? Chyba tylko taki że od niższej pensji jest niższy
    odpis na ZUS... I kółko się zamyka.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2009-12-21 21:34:14
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>

    > Że to także kraje niecywilizowane.

    > A jaki to ma związek? Chyba tylko taki że od niższej pensji jest niższy
    > odpis na ZUS... I kółko się zamyka.

    A np taki że u nich te 1500 min to juz jest koszt pracodawcy (tak jest
    przynajmniej w UK), koszt min. Twojego pracodawcy to pewnie ok. 2000 z czego
    dostajesz 900 na reke - kojazysz teraz czemu ??