PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o prace w pomieszczeniu serwerowym

  • 1. Data: 2008-07-24 20:30:04
    Temat: Pytanie o prace w pomieszczeniu serwerowym
    Od: Pietia <n...@n...pl>

    Witam,
    sa jakies przepisy dotyczace warunkow pracy w pomieszczeniu serwerowym?
    W pomieszczeniu w ktorym mam pracowac stoja 2 szafy z przelacznikami i 4
    serwerki. Klima chodzi non stop a komputery troche halasują. Sa jakies
    normy tego dotyczace ?
    Pietia

  • 2. Data: 2008-07-24 21:17:23
    Temat: Re: Pytanie o prace w pomieszczeniu serwerowym
    Od: "Ciemny" <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl>

    Użytkownik "Pietia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W pomieszczeniu w ktorym mam pracowac stoja 2 szafy z przelacznikami i 4
    > serwerki. Klima chodzi non stop a komputery troche halasują. Sa jakies

    Ja bym z takiej pracy uciekał.
    Są pewnie jakieś normy dla pomieszczeń serwerowych,
    ale w tych pomieszczeniach nie przewiduje się ciągłej pracy ludzi
    ze względu na hałas, wilgotność powietrza (a w zasadzie jego suchość)
    i pole magnetyczne.
    Reasumując - po miesiącu pracy wyjdziesz z dzwonieniem i szumem
    w uszach, pieczeniem i bólem oczu. Potem zaczyna boleć głowa
    i stopniowo głuchniesz na paśmie wyższych częstotliwości.
    Ostatecznie dochodzą różne schorzenia dróg oddechowych
    typu astma, alergie, itd.
    Jeśli to mało na końcu dochodzi impotencja ze wzgledu na długotrwałe
    przebywanie w polu magentycznym. Ktoś tu powie, że straszę,
    ale znam taki jeden przypadek, gdzie gość lubił przesiadywać
    w serwerowni, po latach było widać efekty :/

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2008-07-24 22:15:00
    Od: Matt Z <m...@o...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>

    Pietia pisze:
> [...]
    > W pomieszczeniu w ktorym mam pracowac stoja 2 szafy z przelacznikami i 4
    > serwerki. Klima chodzi non stop a komputery troche halasują. Sa jakies

    jest okno?

    --
    pozdrawiam
    Mateusz

  • 4. Data: 2008-07-24 23:11:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 Jul 2008 22:30:04 +0200, Pietia <n...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >W pomieszczeniu w ktorym mam pracowac stoja 2 szafy z przelacznikami i 4
    >serwerki. Klima chodzi non stop a komputery troche halasują. Sa jakies

    Są, skontaktuj się z PIP.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-07-25 20:17:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2008 23:17:23 +0200, "Ciemny"
    <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >i stopniowo głuchniesz na paśmie wyższych częstotliwości.
    >Ostatecznie dochodzą różne schorzenia dróg oddechowych

    Nie astma ani alergie bo to nie ma nic wspólnego z klimą. Natomiast będzie
    zapewne permanentne zapalenie gardła.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2008-07-25 20:52:20
    Od: "Ciemny" <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Nie astma ani alergie bo to nie ma nic wspólnego z klimą.

    Nie od klimy tylko od wysuszonego i zjonizowanego
    od urządzeń powietrza, a także nagłej zmiany (mikro)klimatu
    po wyjściu z serwerowni na budynek
    i z niego jeśli budynek tez jest klimatyzowany.

    Pozdr. TC

  • 7. Data: 2008-07-26 08:28:17
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

    > Nie astma ani alergie bo to nie ma nic wspólnego z klimą. Natomiast będzie
    > zapewne permanentne zapalenie gardła.

    Nie do konca, klimatyzacja to czeste zrodlo zarodnikow plesni i grzybow.
    Wielu alergikow jest uczulonych na plesnie.

    pzdr

  • 8. Data: 2008-07-26 08:57:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2008 22:52:20 +0200, "Ciemny"
> [...]

    >od urządzeń powietrza, a także nagłej zmiany (mikro)klimatu
    >po wyjściu z serwerowni na budynek
    >i z niego jeśli budynek tez jest klimatyzowany.

    A to suche powietrze to niby skąd jak nie z klimy?
    Pracowałem przez dłuższy czas w budynku z klimą i wiem jak to działa na gardło.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2008-07-26 13:59:00
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Lip, 10:28, "cashanka" <c...@g...pl> wrote:

    > Nie do konca, klimatyzacja to czeste zrodlo zarodnikow plesni i grzybow.
    > Wielu alergikow jest uczulonych na plesnie.

    A to swiadczy tylko o braku odpowiedniego serwisu klimy.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2008-07-27 09:59:25
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    Ciemny pisze:
> [...]
    > ale znam taki jeden przypadek, gdzie gość lubił przesiadywać
    > w serwerowni, po latach było widać efekty :/

    Straszysz.
    Nie neguję faktu, że siedzenie dłuższy czas w serwerowni może być z
    różnych powodów szkodliwe.
    Ale powoływanie się na związek pomiędzy impotencją, a polem magnetycznym
    w serwerowni jest zwyczajnie śmieszne. Równie dobrze przyczyną jego
    impotencji może być to, że mu się żona przestała podobać. Albo tysiąc
    innych powodów.
    A czy przypadkiem, mu się do tego pola magnetycznego zęby nie psuły?
    Włosy zaczęły wypadać, a nogi śmierdzieć?
    XXI wiek, a są jeszcze ludzie, którzy myślą, że walenie w bęben
    powoduje, że deszcz pada :)

    Pozdrawiam
    Piotr