PracaGrupypl.praca.dyskusje › charakterystyka krajowego rynku pracy

  • 1. Data: 2004-04-28 16:34:27
    Temat: charakterystyka krajowego rynku pracy
    Od: "Zimny Drink" <d...@N...pl>

    Witam

    Czy mógłby mnie ktoś nakierować gdzie znajde jakieś informacje dotyczące
    krajowego rynku pracy tzn : jego charakterystyka i opis , google
    przeszukałem i archiwum ale nic nie znalazłem

    --
    Pozdrwiam
    Zimny

  • 2. Data: 2004-05-17 14:22:44
    Temat: Re: charakterystyka krajowego rynku pracy
    Od: "Martyna" <m...@p...onet.pl>

    > cześć ja tez szukam czegokolwiek na temat: charakterystyka krajowego rynku
    pracy i byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybys dał mi jakiegoś linka jeżeli
    oczywiście znalazłes coś na ten temat. Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-17 23:16:50
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Martyna; <5...@n...onet.pl> :

    > pracy i byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybys dał mi jakiegoś linka jeżeli
    > oczywiście znalazłes coś na ten temat. Pozdrawiam

    Gazeta Wyborcza publikuje od czasu do czasu badania nt. zmian w
    zatrudnieniu + GUS.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 4. Data: 2004-05-20 20:55:49
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > krajowego rynku pracy tzn : jego charakterystyka i opis , google
    > przeszukałem i archiwum ale nic nie znalazłem

    to się tak nie da, musisz szukać kupę infornacji o lokalnych rynkach pracy,
    ewentualnie raporty i analizy z Wupów, od kilku miesięcy szukam rzezcy
    dot.bezrobocia, ale na typową charakterystyke krajowego rynku pracy nie
    natrafiłam, chyba takowa nie istnieje;(
    magda