PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie wytrzymalem!Ogloszenie z PUP Tychy!

  • 1. Data: 2004-04-28 17:07:23
    Temat: Nie wytrzymalem!Ogloszenie z PUP Tychy!
    Od: "sebastian" <l...@p...fm>

    Witajcie.....
    Co Wy na to?Czyzby to byl zwiastun UE????Przeciez to przesada.....ze tez PUP
    na to sie godzi!
    http://www.tychy.org.pl/pup/?m=oferty
    Oferta numer

    0619
    magazynier
    wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera, miejsce pracy: Tychy

    Co o tym sadzicie?
    Brakuje jeszcze dwoch jezykow, 25 lat, ukonczonych kursow i jezykow
    programowania:)
    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2004-04-28 18:04:33
    Temat: Re: Nie wytrzymalem!Ogloszenie z PUP Tychy!
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sebastian" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > magazynier
    > wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera, miejsce pracy: Tychy

    Ktoś mi kiedyś powiedział, że ludzie z wyższym są nieco bardziej na poziomie
    (to cytat, więc nie miejcie do mnie pretesji) - sporo pracodawców pisze to w
    ogłoszeniach, ale często jest to tylko sito na ćwierćinteligentów.
    Bo znajomość obsługi komputera chyba Cię nie dziwi?:))

    pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2004-04-29 08:08:26
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 28 Apr 2004 19:07:23 +0200, gdy "sebastian"
    <l...@p...fm> napisał:

    >0619
    >magazynier
    >wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera, miejsce pracy: Tychy

    A skąd wiesz co ten magazynier tam robi?
    Dzisiejsze magazyny bywają mocno skomputeryzowane...

    r.

    ps. "Panie Wacku, od dzisiaj używamy w magazynie komputerów. Proszę
    odnieść te trzy Compaki na półkę."

  • 4. Data: 2004-04-29 14:36:04
    Od: "Piotrek" <r...@w...pl>

    sebastian wrote:
    > Brakuje jeszcze dwoch jezykow, 25 lat, ukonczonych kursow i jezykow
    > programowania:)

    nie smiej sie - raz widzialem ogloszenie w stylu 'zatrudnimi magazyniera
    z umiejetnosciami programowania i znajomoscia baz danych'. bylo jeszcze pare
    innych wesolych wymagan. slowem szukali dobrego informatyka na stanowisko
    magazyniera :P

  • 5. Data: 2004-04-29 17:53:54
    Od: "sebastian" <l...@p...fm>

    hmmm....no tak moze byc...wolny etat magazyniera...a praca informatyka....
    nie pomyslalem o tym.....
    co do znajomosci kompa sie nie upieram,bo sa programy magazynowe obrotu
    towarami....
    natomiast wyzsze wyksztalcenie?dziwne....no ale moze zeby lepiej analizowal
    odkladanie palet na polki
    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 6. Data: 2004-04-30 14:45:28
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Piotrek <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    pare
    > innych wesolych wymagan. slowem szukali dobrego informatyka na stanowisko

    Raczej chodziło, żeby brał pensję magazyniera.

  • 7. Data: 2004-05-03 11:57:58
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Co o tym sadzicie?
    > Brakuje jeszcze dwoch jezykow, 25 lat, ukonczonych kursow i jezykow

    a może to hurtownia danych była ? ;) bo nie musiał mieć uprawnień na wózek
    widłowy...

    Piotr Żebrowski