PracaGrupypl.praca.dyskusje › branża internetowa do góry

  • 1. Data: 2011-05-12 14:48:03
    Temat: branża internetowa do góry
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    Eksperci BCG szacują, że branżę internetową w Polsce czeka ogromny
    rozwój na poziomie 14 proc. rocznie. W 2014 r. osiągnie ona wartość
    76,6 mld zł, co da ok. 4,1 proc. polskiego PKB.

    Bezkonkurencyjnym liderem pod względem osiąganych przychodów i zysków
    w polskim internecie jest QXL Poland - właściciel największego serwisu
    aukcyjnego w sieci Allegro.pl. Na drugim miejscu uplasowała się Grupa
    Onet, zaś na trzecią pozycję awansowała Wirtualna Polska.

  • 2. Data: 2011-05-12 15:30:15
    Temat: Re: branża internetowa do góry
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2011 07:48:03 -0700, Mirku napisał(a):

> [...]
    > aukcyjnego w sieci Allegro.pl. Na drugim miejscu uplasowała się Grupa
    > Onet, zaś na trzecią pozycję awansowała Wirtualna Polska.

    Jedne dotkomy juz były tera pora na nastepne?

  • 3. Data: 2011-05-13 08:37:07
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Mirku" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ========

    Ostatnio ogladalem bardzo ciekawy film. Dokument o tym jak doszlo do
    globalnego kryzysu ktorego obecnie doswiadczamy. Jednym z powodow bylo to,
    ze super experci szacowali super rozwoj poszczegolnych branz co ma sie nijak
    do rzeczywistosci. Ludzie inwestowali w te branze, banki doskonale wiedzac o
    tym, ze to wszystko to sciema ustawialy kontrakty na spadek, wkoncu sie
    przegrzalo, zbankrutowalo jedno towarzystwo ubezpieczeniowe i cala piramidka
    sie rozleciala. Skutki znamy.

    Dlaczego o tym pisze ?? Na swiecie jest duzo roznych sil i organizacji,
    ktorym jest na reke rozpowszechnianie wszelkich informacji. Kazdy ma jakis
    tam cel. Wiec nalezy byc bardzo ostroznym wobev takich super newsow. Co
    jakis czas nadmuchiwana jest wielka banka spekulacyjna. Ta ostatnia to
    nieruchomosci przez ktore zalamal sie system kredytowy w stanach i pociagnal
    reszte swiata.

    A co bedzie z polskim internetem to sie okaze za czas jakis.

  • 4. Data: 2011-05-13 08:52:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-13 10:37, Adam Koltowski pisze:

    > A co bedzie z polskim internetem to sie okaze za czas jakis.

    Na pewno się będzie rozwijał, ale czy w kierunku takim, jaki by chcieli
    "experci", to już niewiadomo :) Co ciekawe, w takiej branży wystarczy
    spojrzeć rok wstecz, aby zobaczyć jaki dokonał się postęp.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-05-13 09:57:48
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

> [...]
    > "experci", to już niewiadomo :) Co ciekawe, w takiej branży wystarczy
    > spojrzeć rok wstecz, aby zobaczyć jaki dokonał się postęp.

    To akurat nie jest zadna eureka. Mam na mysli fakt, ze branza IT sie
    rozwija.

  • 6. Data: 2011-05-13 10:44:05
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 13 Maj, 10:37, "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Mirku" <r...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:abda2ee0-0b36-4723-
    > A co bedzie z polskim internetem to sie okaze za czas jakis.

    Trend wzrostowy w krajach europejskich jest praktycznie z roku na rok.
    W Wielkiej Brytanii co 5te urządzenie elektroniczne jest sprzedawane
    przez sieć. Oczywiście, że można sobie wyobrazić jakieś cyberataki,
    albo ataki na sieć elektroenergetyczną hehe czy kryzys jak w roku
    2009. Ale to w każdej dziedzinie tak jest, że są jakieś zagrożenia.