PracaGrupypl.praca.dyskusje › III filar

  • 1. Data: 2011-05-10 15:07:43
    Temat: III filar
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś interesował się tą dodatkową emeryturą ze składek wpłacanych poza
    ZUSem?
    pytania:
    - czy w razie utraty pracy, składki nie przepadają?
    - czy po osiągnięciu odpowiedniego wieku, dodatkową emeryturę wypłacają
    niezależnie od ilości wpłaconych pieniędzy?
    - czy 150 pln/miesiąc to dużo czy mało?
    jakby Ktoś coś wiedział to proszę śmiało pisać...

  • 2. Data: 2011-05-10 15:16:02
    Temat: Re: III filar
    Od: Arkady <p...@o...eu>

> [...]
    > niezależnie od ilości wpłaconych pieniędzy?
    > - czy 150 pln/miesiąc to dużo czy mało?
    > jakby Ktoś coś wiedział to proszę śmiało pisać...

    Jakby na to nie patrzec to jedyna mozliwa opcja kupowac obligacje czyli
    to co robi 2 filar w imieniu milionow frajerow.

  • 3. Data: 2011-05-10 15:44:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jakby na to nie patrzec to jedyna mozliwa opcja kupowac obligacje czyli
    > to co robi 2 filar w imieniu milionow frajerow.

    ciekawe jaki procent społeczeństwa nigdy nie dorobi się emerytury?
    pewnie z 50%...

  • 4. Data: 2011-05-10 16:10:46
    Od: "kaczan" <k...@o...pl>

    Witam,
    postaram się Ci pomóc lecz po pierwsze co to znaczy "poza ZUS-em?" czy
    chodzi Ci o konta IKE (indywidualne konta emerytalne) czy też o systemy PPE
    (pracownicze programy emerytalne) - klasyczny III filar czy też regularne
    oszczędzanie w formie jakiś poliso-lokat????

    Co do zasady systemy te działają podobnie, mogą różnić się wysokością
    możliwych składek, efektywnością, kosztami, systemami wypłaty (emeryturą)
    oraz bezpieczeństwem.

    Napisz mi dokładnie na priva o jaki system chodzi.

    Pzdr,
    d.

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iqbkc0$m39$1@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2011-05-10 16:44:47
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > ciekawe jaki procent społeczeństwa nigdy nie dorobi się emerytury?
    > pewnie z 50%...

    Ty zadajac tak debilne pytania i inwestujac w 3 filar napewno sie
    dorobisz ale kopa w dupe frajerze.

  • 6. Data: 2011-05-10 17:26:40
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ty zadajac tak debilne pytania i inwestujac w 3 filar napewno sie dorobisz
    > ale kopa w dupe frajerze.

    przyjął do wiadomości, warszafiaku

  • 7. Data: 2011-05-10 17:36:38
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > przyjął do wiadomości, warszafiaku

    Nie jestem z Farszafki i gardze tym miastem i ludzmi w nim
    mieszkajacymi. Pamietasz bezpieczna kase, facet naobiecywal zgarnal
    kase i spierdolil z kasiora to samo robia teraz jego nastepcy tylko jest
    to ladniej opakowane i pilnowane przez ubecje.
    Zlota kura musi znosic jaja ale nie dla ciebie.

  • 8. Data: 2011-05-10 17:44:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zlota kura musi znosic jaja ale nie dla ciebie.

    dla ciebie nie bo nie... ale żeś kurde wymyślił...

  • 9. Data: 2011-05-10 19:35:02
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > dla ciebie nie bo nie... ale żeś kurde wymyślił...

    Nie wymysliolem tego ja Barany sa od tego zeby je strzyc i narod
    kozojebcow zna te maksyme od ponad 10 tysiecy lat.

  • 10. Data: 2011-05-11 18:10:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzwoni do mnie baba i pyta czy bym nie zareflektował na kolejny wydatek... a
    ja nie wiem o co chodzi?