PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najbardziej skuteczne metody szukania pracy

  • 1. Data: 2011-05-10 11:55:46
    Temat: Najbardziej skuteczne metody szukania pracy
    Od: "Paweł Senderski" <s...@o...pl>

    Do najbardziej skutecznych sposobów szukania pracy należą pomoc znajomych i
    rodziny (co jest także zgodne z obiegowymi opiniami na ten temat) oraz
    bezpośrednie kontaktowanie się z konkretnymi firmami, nawet jeśli ostatnio nie
    publikowały one interesujących nas ofert pracy. Inną skuteczną metodą (może nie
    ze względu na jej wysoką efektywność, lecz dlatego, że dotyczy ona większości
    wakatów) są ogłoszenia z ofertami pracy, które coraz częściej publikowane są
    wyłącznie w internecie. Musimy zawczasu zadbać, aby wszyscy, z którymi mamy
    dobre relacje wiedzieli, że szukamy pracy określonego typu. Warto raz na jakiś
    czas się im przypominać, a także wysyłać swoje CV z prośbą, aby w miarę
    możliwości kierowali je do współpracowników i przełożonych mających wpływ na
    decyzje personalne w firmie.

    Skuteczną metodą będzie wybór około 20 firm z interesujących nas branż i w
    odpowiedniej dla nas lokalizacji oraz sprawdzenie, kto ze znajomych, ich
    znajomych, itd&#8230; tam pracuje, a następnie próba bezpośredniego skontaktowania
    się
    z tą osobą. Wiele osób posiada teraz rozbudowane profile na portalach
    społecznościowych, co powinno sprawę ułatwić, gdyż stosunkowo łatwo jest w nich
    sprawdzić (oraz korzystając z wyszukiwarki internetowej), gdzie pracują znajomi
    naszych znajomych. Po ustaleniu tych informacji możemy poprosić naszych
    bezpośrednich znajomych o przedstawienie nas tym osobom. Za: www.praca5.pl

  • 2. Data: 2011-05-10 12:24:18
    Temat: Re: Najbardziej skuteczne metody szukania pracy
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-10 13:55, Paweł Senderski pisze:
> [...]
    > naszych znajomych. Po ustaleniu tych informacji możemy poprosić naszych

    Ale zalisz sie czy sie chwalisz ?
    Od lat wiadomo ze bez plecow to najwyzej bedziesz na szmacie jechac
    jesli ci pozwola.

  • 3. Data: 2011-05-10 15:04:57
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale zalisz sie czy sie chwalisz ?
    > Od lat wiadomo ze bez plecow to najwyzej bedziesz na szmacie jechac jesli
    > ci pozwola.

    śmiać mi się trochę chce, warszawa otworzyła wierzeje warszafskiego raju...
    zanim jeszcze pojawiły się oferty, miejsca były już pozajmowane
    (przynajmniej kiedy ja się dowiedziałem)... a śmiać mi się chce, bo
    obstawili same cieniasy, cienkie bolki... teraz są dwie opcje, strzelili
    sobie w kolano albo przeszkolą dziadów - zobaczymy... jako że okazja -
    poprzyglądam się tym "numerom"

    P.S. sory, że trochę nie na temat.

  • 4. Data: 2011-05-10 18:02:42
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Paweł Senderski" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > znajomi
    > naszych znajomych. Po ustaleniu tych informacji możemy poprosić naszych

    To jakiś instruktaż czy chcialeś się zaprezentować jako poeta nieszczęśliwy.
    Nie widzę tu nic odkrywczego...

    lm