PracaGrupypl.praca.dyskusje › własna działalność - co i jak?

  • 1. Data: 2011-04-30 15:00:50
    Temat: własna działalność - co i jak?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    coś mi się obiło o uszy jaką fajną sprawą może być założenie działalności
    gospodarczej mając opłacany ZUS z pracy na umowę... prawda to? potrzebne mi
    jest to do wystawiania faktur VAT za handel w internecie... Ktoś tu
    przerabiał temat? co i jak jeśli można spytać?

  • 2. Data: 2011-04-30 15:01:42
    Temat: Re: własna działalność - co i jak?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    poza tym, że interesuje mnie wszystko, chciałbym wiedzieć jak się zakłada i
    jak rozwiązuje taką działalność...

  • 3. Data: 2011-04-30 15:27:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > poza tym, że interesuje mnie wszystko, chciałbym wiedzieć jak się
    > zakłada i jak rozwiązuje taką działalność...

    Myślę, że rok porządnego wgłębiania się w temat i już będziesz wszystko
    wiedział (potem tylko dokształcać się w aktualizacjach w prawie - tak z
    miesiąc rocznie).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-04-30 15:42:52
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Myślę, że rok porządnego wgłębiania się w temat i już będziesz wszystko
    > wiedział (potem tylko dokształcać się w aktualizacjach w prawie - tak z
    > miesiąc rocznie).

    a nie można by tak tego jednym zdaniem?

  • 5. Data: 2011-04-30 15:43:52
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > a nie można by tak tego jednym zdaniem?

    widziałem, że na allegro sprzedają różne książki na temat zakładania
    działalnośći - tylko trochę drogawo, warto się wykosztować? Ktoś ma czytał?

  • 6. Data: 2011-04-30 16:32:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > a nie można by tak tego jednym zdaniem?

    Nie, jednym zdaniem jest to zdecydowanie niewykonalne.

    Kup sobie książkę ABC SMALL BUSINESSU pana W. Markowskiego, tam jest
    wszystko wyjaśnione dla początkujących - na podstawie tej książki
    założysz działalność i będziesz potrafił się rozliczać z prostych
    transakcji.

    Tylko kup książkę z aktualnego roku, bo co roku są zmiany w prawie (i,
    co ciekawe, z każdym rokiem książka jest coraz grubsza).

    A poważniej: nie zakładaj działalności.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-04-30 16:57:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mówiąc ogólnie, o co bym nie zapytał zawsze odpowiedź jest jedna
    (proeuropejska):
    nie zajmuj się tym
    nie wszyscy muszą wiedzieć
    itd.
    ale ja jestem uparty i będę pytał aż do końca...

  • 8. Data: 2011-04-30 17:10:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > nie wszyscy muszą wiedzieć
    > itd.
    > ale ja jestem uparty i będę pytał aż do końca...

    Podstawowe pytanie: w jakim celu chcesz założyć działalność? Bo zakładać
    z powodu, iż "czytałem że takie fajne i płaci się niski ZUS" to idioctwo.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-04-30 17:19:35
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Podstawowe pytanie: w jakim celu chcesz założyć działalność? Bo zakładać z
    > powodu, iż "czytałem że takie fajne i płaci się niski ZUS" to idioctwo.

    reklamy na stronie...

  • 10. Data: 2011-04-30 17:39:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > reklamy na stronie...

    Ile zarobisz na tych reklamach w ciągu miesiąca?

    --
    Liwiusz