PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomoc

  • 1. Data: 2011-05-09 06:15:47
    Temat: Pomoc
    Od: "Łukasz Wilczewski" <l...@i...pl>

    Witajcie, mam problem z dodawaniem ogloszen do dzialu oferowana.
    Wyslalem chyba z 8 ogloszen w poszukiwaniu programistow i ani 1 sie nie
    zamiescilo . Czy mozecie mi pomoc ?

  • 2. Data: 2011-05-12 14:44:59
    Temat: Re: Pomoc
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 9 Maj, 08:15, "?ukasz Wilczewski" <l...@i...pl>
    wrote:
    > Witajcie, mam problem z dodawaniem ogloszen do dzialu oferowana.
    > Wyslalem chyba z 8 ogloszen w poszukiwaniu programistow i ani 1 sie nie
    > zamiescilo . Czy mozecie mi pomoc ?

    To jest grupa moderowana, może byle jak zredagowałeś?

  • 3. Data: 2011-05-12 15:36:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-12, Mirku <r...@a...pl> wrote:

    [...]

    > To jest grupa moderowana, może byle jak zredagowałeś?

    Grupa jest auto-moderowana, więc jak nie przechodzi, to z powodu
    problemów technicznych (zazwyczaj zła konfiguracja grupy na serwerze
    postującego).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2011-05-12 19:24:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-05-2011 o 08:15:47 ?ukasz Wilczewski <l...@i...pl>
    napisał(a):

    > Witajcie, mam problem z dodawaniem ogloszen do dzialu oferowana.
    > Wyslalem chyba z 8 ogloszen w poszukiwaniu programistow i ani 1 sie nie
    > zamiescilo . Czy mozecie mi pomoc ?

    A kogo szukasz?

    --
    Pozdr