PracaGrupypl.praca.dyskusje › brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?

  • 1. Data: 2006-03-21 09:34:34
    Temat: brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?
    Od: "miccov" <m...@N...gazeta.pl>

    witam, dziś na rozmowie o pracę na stanowisko inżyniera budowy zaproponowano
    mi 1000 zł netto/miesiąc przez pierwsze 3 miesiące, później może 1500 netto.
    Nie mam wogóle doświadczenia w tym zawodzie - jestem po politechnice
    warszawskiej. Obecnie pracuję w firmie telekomunikacyjnej za 2000 netto ale
    chcę wrócić do swojego zawodu. jak myślicie warto zrezygnować z 2 tys. i
    biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w analogicznej
    sytuacji?

    pzdr
    michał

  • 2. Data: 2006-03-21 09:47:06
    Temat: Re: brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > warszawskiej. Obecnie pracuję w firmie telekomunikacyjnej za 2000 netto ale
    > chcę wrócić do swojego zawodu. jak my?licie warto zrezygnować z 2 tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak post?piliby?cie będ?c w analogicznej
    > sytuacji?

    Daj spokoj ambicjom ... trzep kasę. Idelistami są wybrukowane szpitale,
    uczelnie, szkoły ... po co ci frustracja, problemy z przeżyciem do
    pierwszego ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-03-21 10:14:41
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    zastanów się, co dla ciebie jest ważniejsze - kasa czy praca w zawodzie
    wyuczonym (i jak domniemuję, jest to dla ciebie cos co tygrysy lubią
    najbardziej). zastanów się gdzie widzisz swoją przyszłość i z czym chcesz
    ją przede wszystkim wiązać, z czym widzisz swój rozwój.
    na chwilę obecną oczywiście kasowo lepiej jest ci w obecnej firmie, ale jak
    będzie w przyszłości?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2006-03-21 10:47:20
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "miccov" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w

    jeśli
    1)mielibyśmy
    2)lepiej płatną
    pracę, to negocjowalibyśmy zdecydowanie wyższą stawkę (a w każdym
    razie inną kwotę docelową po jakimś czasie, i nie żadne "może").
    Zwróć też uwagę na to, że pracodawca płacący śmieszne pieniądze za
    pracę na odpowiedzialnym stanowisku zapewni Ci raczej ruinę zdrowia
    niż przyszłość zawodową - zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że
    będzie zainteresowany tym, byś po tej budowie biegał jak najdłużej i
    nauczył się tylko tyle ile trzeba. A po paru tygodniach w błocie
    będziesz ze łzami w oczach wspominał czyste i suche miejsce pracy :)

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 5. Data: 2006-03-21 13:43:57
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Rób to co lubisz.
    Jest to ważne.

  • 6. Data: 2006-03-21 14:21:08
    Od: "jachu" <t...@k...pl>

> [...]
    > chcę wrócić do swojego zawodu. jak myślicie warto zrezygnować z 2 tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w

    Jestem tez po PW, i pierwsza prace mialem w woj.warminsko-mazurskim (obszar
    o najwyzszym bezrobociu) - zero doswiadczenia. Na poczatek dostalem 1250 na
    reke/miesiac. Aktualnie zarabiam 2 razy tyle po 2 latach w tej samej firmie.
    Tak wiec takie pieniadze jak te 1000 zl na poczatek w Warszawie uwazam za
    obrazliwe, a z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jesli mam sie uzerac z
    robolami to juz wole to robic w klimatyzowanym pomieszczeniu biurowym niz
    na budowie w blocie i deszczu.

  • 7. Data: 2006-03-21 14:29:39
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > chcę wrócić do swojego zawodu. jak myślicie warto zrezygnować z 2 tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w

    Inzynier po PW, 1000 zl?:/

    Najlepiej zostan gdzie jestes, ale rozgladaj sie za robotka w zawodzie, masz
    dobra sytuacje wyjsciowa. Predzej czy pozniej pojawi sie mozliwosc pracy w
    branzy za lepsze pieniadze.

    pozdr
    sz

  • 8. Data: 2006-03-21 15:14:49
    Od: "Michał Kowalczyk" <m...@g...pl>

    miccov <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > chcę wrócić do swojego zawodu. jak myślicie warto zrezygnować z 2 tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w

    to jeszcze raz ja,
    dzięki wszystkim za rady,
    prawdę mówiąc nie zastanawiałbym się ale w obecnej firmie pracuję już 5 lat i
    pewnie więcej tu nie osiągnę - zresztą mam już dosyć tej roboty. A poza tym
    ostatni odzew na moją ofertę był trzy miesiące temu - a cv rozyłam co
    tydzień, poprostu nikt nie chce ludzi bez doświadczenia. Tak sobie myślę, że
    pójdę na pół roku do pracy za te marne grosze, a jak złapię trochę
    doświadczenia to może trafi się coś lepszego. Mam czas do piątku na
    zastanowienie, obym podjął dobrą decyzję ...

    pzdr
    michał

  • 9. Data: 2006-03-21 15:51:08
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Kowalczyk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dvp599$bv8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > doświadczenia to może trafi się coś lepszego. Mam czas do piątku
    na
    > zastanowienie, obym podjął dobrą decyzję ...

    a jak nie trafi się potem nic lepszego ? Nie lepiej rozsyłać cv z
    tej pracy niż z nowej ? Rozumiem, wiosna, chcesz na świeże
    powietrze, ale jeszcze się zastanów...

    e.

  • 10. Data: 2006-03-21 16:02:19
    Od: a...@w...pl

    miccov wrote:
    > warszawskiej. Obecnie pracuję w firmie telekomunikacyjnej za 2000 netto ale

    Umowa o prace czy jakies inne wynalazki?