PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycofanie się z porozumienia zmieniającego [crosspost]

  • 1. Data: 2006-03-21 10:46:25
    Temat: wycofanie się z porozumienia zmieniającego [crosspost]
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Pracownik zaskoczony i zdenerwowany sytuacją podpisał dokument zmieniający
    warunki pracy i płacy za porozumieniem stron.
    Po zanalizowaniu sytuacji na spokojnie uznał, że nie powinien tego robić.
    Czy istnieje możliwość wycofania zgody?

    Jotte

  • 2. Data: 2006-03-21 18:08:11
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Jotte w news:dvoli7$qge$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > Czy istnieje możliwość wycofania zgody?

    Nie - dlatego ciągle wbija się ludziom do głowy aby czytali co podpisują.
    Na upartego można się sądzić, że zostało się zmuszonym i takie tam.

    Mogę się mylić.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2006-03-21 20:44:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dvpfhp$1jv$1@news.onet.pl Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    pisze:

    > Nie - dlatego ciągle wbija się ludziom do głowy aby czytali co podpisują.
    Ja jeszcze dodatkowo staram się im wbijać, że ich pierwsze imię przy
    podpisywaniu to DATA!

    > Na upartego można się sądzić, że zostało się zmuszonym i takie tam.
    Przejrzałem KC art. 82 i następne, fakt - wątłe szanse w tym konkretnym
    przypadku.
    Ale dzięki.

    Jotte