PracaGrupypl.praca.dyskusje › status Absolwenta czy Bezrobotnego?

  • 1. Data: 2006-03-21 00:28:02
    Temat: status Absolwenta czy Bezrobotnego?
    Od: "Pytajnik" <n...@n...pl>

    Witam serdecznie,

    jestem absolwentem PŚ z Gliwic. Przez pół roku pracowałem na umowe o pracę i
    teraz myślę czy by tu nie skoczyć na bezrobocie:)

    W niedalekiej przyszłości chciałbym założyć firmę i może wziąć/pożyczyć
    pieniądze z PUP'a.

    Czy będąc bezrobotnym tracę status absolwenta?
    Czy te całe statusy są coś warte?
    Proszę oświedźcie :)

    Pozdrawiam,
    Pytajnik

  • 2. Data: 2006-03-22 06:08:39
    Temat: Re: status Absolwenta czy Bezrobotnego?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 21 Mar 2006 01:28:02 +0100, Pytajnik napisał(a):

    > Czy będąc bezrobotnym tracę status absolwenta?

    W ustawie o promocji bezrobocia już od dość dawna nie ma czegoś takiego jak
    status absolwenta. Czas ukończenia szkoły ma tylko znaczenie dla osób,
    które ukończyły 25 lat i skończyły studia - jeśli starają się o staż.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl