PracaGrupypl.praca.dyskusjebrać pracę za 1000 zł netto - warszawa? › Re: brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?
    Date: Tue, 21 Mar 2006 11:47:20 +0100

    Użytkownik "miccov" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dvohba$4u0$1@inews.gazeta.pl...
    > witam, dziś na rozmowie o pracę na stanowisko inżyniera budowy
    zaproponowano
    > mi 1000 zł netto/miesiąc przez pierwsze 3 miesiące, później może
    1500 netto.
    > Nie mam wogóle doświadczenia w tym zawodzie - jestem po
    politechnice
    > warszawskiej. Obecnie pracuję w firmie telekomunikacyjnej za 2000
    netto ale
    > chcę wrócić do swojego zawodu. jak myślicie warto zrezygnować z 2
    tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w
> [...]

    jeśli
    1)mielibyśmy
    2)lepiej płatną
    pracę, to negocjowalibyśmy zdecydowanie wyższą stawkę (a w każdym
    razie inną kwotę docelową po jakimś czasie, i nie żadne "może").
    Zwróć też uwagę na to, że pracodawca płacący śmieszne pieniądze za
    pracę na odpowiedzialnym stanowisku zapewni Ci raczej ruinę zdrowia
    niż przyszłość zawodową - zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że
    będzie zainteresowany tym, byś po tej budowie biegał jak najdłużej i
    nauczył się tylko tyle ile trzeba. A po paru tygodniach w błocie
    będziesz ze łzami w oczach wspominał czyste i suche miejsce pracy :)

    pozdrawiam
    entrop3r