PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Motorola, IBM ...

  • 1. Data: 2006-03-20 20:12:12
    Temat: Re: Motorola, IBM ...
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    ...bo wystarcza im
    > lektura papierowa ...a w biednych skrzynkach az roio sie od super
    > zgloszen..no ale duza firma to musi blysnac w rreklamie
    > emailem :) typu aplikuj@motorola ....

    U mnie w firmie olewaja kadrowe email, ofert papierowych maja od groma
    gdzie im czytanie na ekranie i drukowanie.... za leniwe sa

    Piszecie jakby kadrowe to byly same stare baby co tylko kawe spijaja
    :-) a u nas HR przez 30-tka i wylacznie korzysta z cv przeslanych
    e-mailem bo papierowych dostajemy jak na lekarstwo.
    Wiec nie generalizowac ;-) nie jest tak zle
    pzdr
    DX

  • 2. Data: 2006-03-20 21:06:07
    Od: ".." <o...@a...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Mar 2006 21:12:12 +0100, Dominix <k...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > e-mailem bo papierowych dostajemy jak na lekarstwo.
    > Wiec nie generalizowac ;-) nie jest tak zle

    ja nie generalizuje ..pisałem konkretnie o 2 firmach ..