PracaGrupypl.praca.dyskusje › biolog a praca za granica

  • 1. Data: 2002-01-02 09:53:16
    Temat: biolog a praca za granica
    Od: "Agnieszka" <y...@p...fm>

    Witam,

    Mam takie pytanie - jak mozna sobie zalatwic, albo czy w ogole mozna sobie
    zalatwic, legalna prace jako biolog, laborant np w Niemczech?
    Zaznaczam, ze nie interesuja mnie studia doktoranckie, bo chyba z tym jest
    mniejszy problem, ale tego tez nie jestem pewna :)
    Czy ktos ma jakies doswiadczenia, informacje, strony internetowe, na ktorych
    cos na ten temat mozna znalezc?
    Rzecz jasna, nie interesuje mnie tylko praca w Niemczech, powiedzmy w calej
    Europie - dalej bym jechac nie chciala ;)

    Bede wdzieczna za wszelkie sugestie i pomysly :)

    Agnieszka