PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilne!!!!

  • 1. Data: 2002-01-02 11:00:33
    Temat: Pilne!!!!
    Od: "Max" <s...@a...pl>

    Witam i prosze o pomoc !
    Wlasnie niedawno dowiedzialem sie ze moj szef ma zamiar zawiesic dzialalnosc
    firmy i delikatnie zasugerowal mi abym szukal pracy pomimo tego ze
    obowiazuje go wedlug umowy miesieczny okres wypowiedzenia od tamtego czasu
    nie pokazal sie w biurze i co wiecej nie otrzymalem wynagrodzenia a na
    domiar zlego dowiedzialem sie ze nie oplaca mi skladek ZUS od roku lecz
    deklaracja zostala zlozona.Nie mam takze wykozystanego urlopu gdzie w chwili
    wypowiedzenia przysluguje mi ekwiwalent.Gdy probuke sie z nim skontaktowac
    nie odbiera telefonow a ja mam wrazenie ze nie mam szans na odebranie
    zaleglego i przyszlego wynagrodzenia, prosze o rade jak mam postapic wtakiej
    sytuacji czyli wyegzekwowac swoje wynagrodzenie oraz wszelkie przyslugujace
    mi odszkodowania a co najwazniejsze jak oposcic prace abym nie zostal
    posadzony o jakies przestepstwo typu " zginal sprzet" nie mam mozliwosci
    przekazania szefowi wypowiedzenia i przedstwienia swoich roszczen gdyz nie
    mozna z nim zlapac zadnego kontaktu, sprawa jest naprawde pilna.
    Prosze !!

  • 2. Data: 2002-01-02 20:23:42
    Temat: Re: Pilne!!!!
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Max <s...@a...pl> wrote:
    > Witam i prosze o pomoc !

    szef jest mily, ze ostrzegl i powiedzial zawczasu, ze jest kiszka.
    :-(
    co do reszty pytan - zadzwon do PIP.
    http://www.pip.gov.pl - tam znajdziesz namiar na najblizszy Ci oddzial.

    pozdrawiam