PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Co to jest mobbing?

  • 1. Data: 2002-01-01 22:27:21
    Temat: Re: Co to jest mobbing?
    Od: "jaca" <j...@w...pl>

    > A ja uwzam, ze to kolejny skok na kase. To co ci cwaniacy nazywaja

    dla mnie cwaniakiem (złodziejem) jest ktos kto mobbing stosuje wobec
    pracownika w celu uzyskania "wiekszej wydajnosci" jego kosztem

    > mobbingiem jesst zjawiskiem powszechnym i normalnym i tak naprawde

    kradzież też jest zjawiskiem normalnym?

    > najbardziej dotyczy rzekomo poszkodowanego - bo to on ma rozne urojenia.
    Sa
    > psycholodzy - niech podda sie kuracji, to mu przejdzie. Wiara w moc ustawy
    > jest najwiekszym zabobonem w historii swiata.

    ok, kto pokryje koszty leczenia?

    jaca

  • 2. Data: 2002-01-02 22:36:33
    Od: "gryjas" <g...@w...pl>

    Użytkownik "jaca" <j...@w...pl> napisał

    : > A ja uwzam, ze to kolejny skok na kase. To co ci cwaniacy nazywaja
    :
    : dla mnie cwaniakiem (złodziejem) jest ktos kto mobbing stosuje wobec
    : pracownika w celu uzyskania "wiekszej wydajnosci" jego kosztem

    Tita rata - mobbing to wymysl cwaniaczkow-dlubaczkow-lapowniczkow, zeby
    poddoic budzet i przedsiebiorcow.

    : > mobbingiem jesst zjawiskiem powszechnym i normalnym i tak naprawde
    :
    : kradzież też jest zjawiskiem normalnym?

    Jezeli mobbing znaczy kradziez, to do jego zwalczania wystarczy kodeks karny
    i organa scigania, nie ma potrzeby wprowadzania kolejnej ustawy.

    Zalozcie sobie fundacje i sie leczcie.

    --
    gryjas