PracaGrupypl.praca.dyskusje › bilingw.. co?

  • 1. Data: 2010-03-25 15:18:59
    Temat: bilingw.. co?
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    http://www.pracuj.pl/praca/Specjalista%20ds.%20Ekspo
    rtu;jt/śląskie;r,13/oferta,1643909

    (...)
    Oczekiwania wobec Kandydatów:
    Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży - mile widziane w eksporcie.
    Biegła znajomość j. niemieckiego;
    Mile widziana bilingwalność; <-- wtf?
    Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, handel zagraniczny lub
    filologia germańska, język niemiecki w biznesie.
    (...)

    http://www.pracuj.pl/praca/Specjalista%20ds.%20Ekspo
    rtu;jt/śląskie;r,13/oferta,1643920

    (...)
    Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży - mile widziane w eksporcie.
    Biegła znajomość j. rosyjskiego.
    Mile widziana bilingwalność.
    Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, handel zagraniczny lub
    filologia rosyjska, rosyjski w biznesie.
    (...)

  • 2. Data: 2010-03-25 15:23:46
    Temat: Re: bilingw.. co?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-03-25 16:18, luki789 pisze:
    > Mile widziana bilingwalność; <-- wtf?

    dwujęzyczność

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-03-25 16:48:35
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 16:23, Kviat pisze:

    > dwujęzyczność

    racja, głupie pytanie z mojej strony..
    skojarzyłem to raczej z blingowaniem czy bingowaniem (jakieś nowe durne
    coś - wyszukiwarka microsoftowa?)