PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 dni przerwy w zatrudnieniu

  • 1. Data: 2010-03-25 11:32:40
    Temat: 3 dni przerwy w zatrudnieniu
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Witam. Mam takie pytanie: Pracuję na umowę o pracę na czas nieokreślony
    nieprzerwanie od początku 2006 roku. Obecnie zmieniam pracę, nowy pracodawca
    proponuje mi podpisanie umowy od 4 maja. Jeśli złożę wypowiedzenie w starej
    firmie, to okres wypowiedzenia upłynie z ostatnim dniem kwietnia. Zatem przez
    te 3 dni (1-3 maja) oficjalnie nie będę nigdzie zatrudniony. Jakie są tego
    konsekwencje? Czy nie czekają mnie z tego powodu jakieś nieprzyjemne
    niespodzianki?

  • 2. Data: 2010-03-25 12:22:33
    Temat: Re: 3 dni przerwy w zatrudnieniu
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 25 Mar, 12:32, "Łukasz" <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > te 3 dni (1-3 maja) oficjalnie nie będę nigdzie zatrudniony. Jakie są tego
    > konsekwencje? Czy nie czekają mnie z tego powodu jakieś nieprzyjemne

    Nic Ci nie bedzie, tylko nie mow o tym rodzicom. Dawniej bylo cos
    takiego jak ciaglosc zatrudnienia i byl to wazny aspekt. I dlatego
    pokolenie ~50-60latkow bardzo sie przejmuje ta ciagloscia.

  • 3. Data: 2010-03-25 13:20:06
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>

    Łukasz pisze:
> [...]
    > te 3 dni (1-3 maja) oficjalnie nie będę nigdzie zatrudniony. Jakie są tego
    > konsekwencje? Czy nie czekają mnie z tego powodu jakieś nieprzyjemne

    Coś z tym Twoim okresem wypowiedzenia nie tak. Powinien być trzy miesiące.

    W. Bicz

  • 4. Data: 2010-03-25 13:39:58
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Coś z tym Twoim okresem wypowiedzenia nie tak. Powinien być trzy miesiące.

    Ale w międzyczasie raz zmieniałem już pracodawcę, u obecnego pracuję 2 lata z
    kawałkiem. Więc okres wypowiedzenia jest miesięczny, prawda?

  • 5. Data: 2010-03-25 13:57:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    W dniu 2010-03-25 14:39, Łukasz pisze:
    > Ale w międzyczasie raz zmieniałem już pracodawcę, u obecnego pracuję 2 lata z
    > kawałkiem. Więc okres wypowiedzenia jest miesięczny, prawda?

    Jeżeli trzydziestego kwietnia nie będzie jeszcze 3 lat, to prawda.
    Trzydniowa przerwa w zatrudnieniu nie ma żadnego znaczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2010-04-01 11:51:56
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Trzydniowa przerwa w zatrudnieniu nie ma żadnego znaczenia.

    A co z zasiłkiem? Jeśli np. bym za 2 miesiące stracił pracę to również te 3
    dni przerwy nie ma znaczeniu przy przyznawaniu zasiłku dla bezrobotnych?

  • 7. Data: 2010-04-12 17:49:13
    Od: "flexi" <strona-flexi@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Jeśli potrzebujesz porady z zakresu umów zleconych, o dzieło lub pracy w niepełnym
    wymiarze godzin lub każdej innej formy elastycznych form zatrudnienia skontaktuj się
    z Punktem Informacji i Promocji, siedziba Fundacji In Posterum przy ul. Strzegomskiej
    7 we Wrocławiu. Konsultant udziel ci bezpłatnej porady, także drogą mailową
    (i...@w...pl). Szczegóły na stronie fleki-praca.pl lub pod numerem
    telefonu (071) 359 09 50