PracaGrupypl.praca.dyskusje › bhp i praca przy monitorze

  • 1. Data: 2003-04-18 11:45:36
    Temat: bhp i praca przy monitorze
    Od: "Rork" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    Witam

    Czy gdzies w przepisach jest zapewniony dla pracownika dodatek za ciągłą
    prace przy komputerze (a dokladniej przy monitorze zwanym "monitorem
    ekranowym")? Jesli tak to bylbym wdzieczny za jakies namiary na takie
    przepisy.

    Dziekuje i pozdrawiam
    Rork

    PS. W Googlu nic ciekawego nie znalazlem 9co nie oznacza ze czegos nie
    przeoczylem)

  • 2. Data: 2003-04-18 12:42:10
    Temat: Re: bhp i praca przy monitorze
    Od: "Darius" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Rork" <m...@h...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam
    > Rork
    >
    > PS. W Googlu nic ciekawego nie znalazlem 9co nie oznacza ze czegos nie

    obecnie nie ma czegoś takiego praca ta jest w 100% bezpieczna

  • 3. Data: 2003-04-18 20:21:10
    Od: "wojtek moocha" <c...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam
    > Rork
    >
    > PS. W Googlu nic ciekawego nie znalazlem 9co nie oznacza ze czegos nie
    --------------------------------

    Chyba jest coś takiego, że jeśli praca przy komputerze przekracza 4 godz.
    dziennie, to 'podpadasz' pod jakieś przepisy BHP, m.in. pracodawca jest
    zobowiązany do refundacji kosztów [ewentualnych] okularów co dwa lata. Musisz
    poszukać w przepisach. Powodzenia.

  • 4. Data: 2003-04-19 02:23:38
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Darius napisał:

    > obecnie nie ma czegoś takiego
    > praca ta jest w 100% bezpieczna

    Dla kogo? Jakichś bezokich, bezkręgich mutantów? ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-04-20 18:05:24
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

> [...]
    > prace przy komputerze (a dokladniej przy monitorze zwanym "monitorem
    > ekranowym")? Jesli tak to bylbym wdzieczny za jakies namiary na takie

    Dodatek na oculary jakiś tam przysługuje (moja mama kiedyś dostała 200zł na to konto
    do okularów...).
    Za jakiś czas też będę o to się starał ;-)
    (są takie fajnie okulary odbijające refleksy z filtrem magnetycznym... coś 400zł).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2003-04-23 14:07:41
    Od: m...@p...fm

> [...]
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam
    > Rork
    >
    > PS. W Googlu nic ciekawego nie znalazlem 9co nie oznacza ze czegos nie

    Pracując w poprzedniej firmie dostawałem tzw. szkodliwe, wypłacane raz na
    rok.... u mnie był to iloczyn kilku groszy i orientacyjnej liczby godzin
    spędzonych przed monitorem w ciągu roku. W sumie kilkaset zł. Ale to chyba
    dotyczy tylko postsocjalistycznych molochów. W normalnej firmie nikt za coś
    takiego dodatkowych pieniędzy nie płaci, przynajmniej w mojej obecnej nie.

    pzdr
    Mirek