PracaGrupypl.praca.dyskusje › Deichmann - praca...

  • 1. Data: 2003-04-18 07:47:04
    Temat: Deichmann - praca...
    Od: "Berta" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    pracowal ktos moze w sieci Deichmann? albo moze ma znajomego?
    Chcialabym sie dowiedziec jaka panuje atmosfera w pracy i jak ksztaltuja sie
    (mniej wiecej) place...

    Z gory dziekuje za odpowiedzi :)))

    pozdr i zycze Wesolych Swiat!!!

    Berta

  • 2. Data: 2003-04-18 07:59:34
    Temat: Re: Deichmann - praca...
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Np płaca kierownika sklepu?

  • 3. Data: 2003-04-18 12:18:41
    Od: "Berta" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukas" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Np płaca kierownika sklepu?

    niekoniecznie, chociaz to jest tez miernik pensji...
    chodzi mi o to ile przecietnie sie tam zarabia..., taka srednia wsrod
    zwyklych pracownikow i srednia dla tych na wyzszych stolkach... :)))