PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co trzeba zrobic aby byc stewardessa?

  • 1. Data: 2003-04-18 12:38:11
    Temat: Co trzeba zrobic aby byc stewardessa?
    Od: "Mika" <a...@w...pl>

    Bardzo prosze o pomoc w odpowiedzi na to pytanie.
    Szukalam w googlach i nic.
    Szukalam w archiwum grup dyskusyjnych i tez nic, nie wspomne juz o stronie
    LOT-u
    - tam to juz zupelnie nic nie bylo.
    Zalezy mi na tym aby sie dowiedziec jakie warunki trzeba spelniac i jak
    wyglada proces rekrutacji.
    Jeszcze raz prosze o pomoc.

    Pozdrawiam i Wesolych Swiat zycze.
    Smacznego jajka.
    Wesolego Alleluja.
    Mika

  • 2. Data: 2003-04-18 16:01:35
    Temat: Re: Co trzeba zrobic aby byc stewardessa?
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    odpowiedni wiek ( bodajze 28 lat) wzrost, angielski.
    A wygladalo to smiesznie. Tabun ludzi stloczonych w korytarzu budynku. Co
    doslownie 2-3 minuty wolalo sie nastepna osobe, kaze siadac przed "komisja"
    i zadaje zdawkowe pytanie.
    Po przemloceniu wszystkich chetnych ( blyskawicznie leci) odczytywana byla
    lista zakwalifikowanych do II etapu. Jak wygladal II etap nie wiem , bo nie
    chcialo mi sie juz siedziec. Zreszta i tak bylo juz wiadomo kto "sie
    zalapie"
    Ale to bylo 6 lat temu, teraz mooooze sie zmienilo na lepsze ?

    ps. Dla jasnosci - siedzialem po "tamtej" stronie :)

  • 3. Data: 2003-04-22 09:42:31
    Od: Looca <l...@a...o2.pl>

    Moja znajoma była jakieś pół roku temu na rekrutacji. Pięknie ją
    przeszła (wymagają dwóch języków sam angielski to za mało). Po czym
    dowiedziała się, że i tak nikogo nie przyjmą. Na dodatek okazało
    się, że kilka już zatrudnionych stewardes poleci, ale nie na hawaje
    tylko na zieloną trawkę. To tyle jeśli chodzi o rekrutacje LOT - u.
    Jeśli znasz dobrze języki to lepiej spróbuj za granicą. Chodziaż po
    World Trade Ceneter ta branża ciągle nie może się pozbierać.

    Pozdrawiam
    Looca

  • 4. Data: 2004-04-22 19:10:14
    Od: k...@p...onet.pl

    skoro twoja znajoma była na rekrutacji to może podałabyś mi jakis adres
    kontaktowy gdzie mogła bym sie dowiedziec o tym kursie dzieki z góry

  • 5. Data: 2004-04-22 23:24:53
    Od: "Jarek Nowak" <j...@w...pl>

    heh... niedawno był kurs na "stefkow" i 10/10 ktorzy przeszli wstepna
    rekrutacje mialo "wujków". niestety w dalszej czesci rekrutacji przepali
    wszytscy bez wiesci-najproawdopodobniej z powodu prowadzonego w firmie
    audytu:DD
    Żródło: jedenz pracownikow PLL LOT

  • 6. Data: 2004-04-22 23:29:52
    Od: "Jarek Nowak" <j...@w...pl>

    acha jezeli chodzi o LOT zycza sobie biegle 2 jezyki europejskie mile
    widziane wiecej:) jezeli chodzi o zachodnie linie ktore ostatnio
    poszukiwaly stefkow wymagaly TYLKO I WYLACZNIE bieglego ang.

    P.S. zawsze wydawalo mi sie ze na zachodzie sa bardziej wymagajacy jezeli
    chodzi o kwalifikacje??