PracaGrupypl.praca.dyskusje › straciłem pracę a mam 1,5ha ziemi przeliczeniowego

  • 1. Data: 2003-04-17 23:42:53
    Temat: straciłem pracę a mam 1,5ha ziemi przeliczeniowego
    Od: "siny" <s...@o...pl>

    czy dostane kuroniówkę?

  • 2. Data: 2003-04-18 06:54:03
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    a co to kuroniowka?? :P

    zasilek dostaniesz, jesli spelniasz 2 warunki:
    1. bezrobotnego,
    art.2 ust 2 lit.d mowi ......nie jest właścicielem lub posiadaczem
    (samoistnym lub zależnym) nieruchomości rolnej w rozumieniu przepisów
    Kodeksu cywilnego, o powierzchni użytków rolnych przekraczającej 2 ha
    przeliczeniowe, lub nie podlega ubezpieczeniu emerytalno-rentowemu z tytułu
    stałej pracy jako współmałżonek lub domownik w gospodarstwie rolnym o
    powierzchni użytków rolnych przekraczającej 2 ha przeliczeniowe .....
    2. pracowales minimum 365 dni w ciagu ostatnich 18 miesiecy otrzymujac
    przynajmniej najnizsza krajowke

    Jean