PracaGrupypl.praca.dyskusje › badanie lekarskie dla pracodawcy

  • 1. Data: 2004-01-15 21:45:17
    Temat: badanie lekarskie dla pracodawcy
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    Czy Dyrektor powinnien przejść przez badania okresowe? Kto powinnien mu
    podpisać skierowanie na badanie? Jeśli tak to poprosze podstawę prawną.

  • 2. Data: 2004-01-16 07:43:17
    Temat: Re: badanie lekarskie dla pracodawcy
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Czy Dyrektor powinnien przejść przez badania okresowe? Kto powinnien mu
    > podpisać skierowanie na badanie? Jeśli tak to poprosze podstawę prawną.
    > Pozdrawiam

    a kim jest dyrektor dla przedsiębiorstwa ???????

    pracownikiem, czy pracodawcą ???

  • 3. Data: 2004-01-16 08:17:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a kim jest dyrektor dla przedsiębiorstwa ???????
    >
    > pracownikiem, czy pracodawcą ???

    Chyba mylisz dyrektora z wlascicielem, a nie zawsze jest to jednoznaczne.

    Na "chlopski rozum" wydaje mi sie, ze jesli dyrektor jest nie na kontrakcie
    a na umowie o prace, to badania powinien odbywac obowiazkowo jak wszyscy
    pracownicy firmy. Skierowanie ...znam przypadek z "budzetu", gdy facet pisal
    podania personalnie sam do siebie, bo prowadzil dwie komorki i sam je sobie
    odrzucal :).
    Jesli gosc jest normalny to nie obrazi sie na skierowanie podpisane przez
    kierowniczke kadr, inaczej mozna dac mu in blanco i niech sam sobie
    podpisze.(Zakladam, ze jest to samodzielna firma i nie ma jednostki
    nadrzednej)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 4. Data: 2004-01-16 21:40:39
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    Dyrektor dla nas pracowników jest pracodawcą, ale my jesteśmy oddziałem
    dużej spółki, więc Dyrektor ma nad sobą jednostkę nadrzędną

  • 5. Data: 2004-01-16 21:57:29
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Monika" <monpaj@usun_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dyrektor dla nas pracowników jest pracodawcą, ale my jesteśmy oddziałem
    > dużej spółki, więc Dyrektor ma nad sobą jednostkę nadrzędną

    Zadzwon do kadr centrali i przedstaw problem. Jeszcze lepiej wyslij
    zapytanie faksem , zepnij go z potwierdzeniem odbioru i czekaj spokojnie na
    odpowiedz.;)
    Albo kadry centarli go skieruja, albo przesla ci odpowiedz na podstawie
    ktorej uzgodnisz z nim termin skierowania, albo, jesli jest na kontrakcie,
    moze sie okazac, ze nie obejmuje go ten obowiazek(?) to tez to napisza.
    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---