PracaGrupypl.praca.dyskusje › anex do umowy

  • 1. Data: 2004-01-15 19:01:21
    Temat: anex do umowy
    Od: "duke" <d...@h...pl>

    Hejka !

    Mam anex do umowy dot. uposażenia z 800,00 brutto na 824,00.
    Wynika to z obowiązujących przepisów od 1 stycznia 2004 (minimalne
    wynagrodzenie)

    Pytanko : Co powinienem mieć wpisane w uzasadnieniu zmiany uposażenia ??

    Proszę o szybką odpowiedź.

    Z góry dzięki !!!!

  • 2. Data: 2004-01-15 19:38:04
    Temat: Re: anex do umowy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > wynagrodzenie)
    >
    > Pytanko :   Co powinienem mieć wpisane w uzasadnieniu zmiany uposażenia ??

    Ja bym Ci wpisał paragraf odp. aktu prawnego z ubr. Praktytuje się, że przy
    zmianie wynagrodzenia na wyższe pracownika powiadamia się na piśmie,bez pisania
    anneksu czy nowej umowy.Pozdrawiam.