PracaGrupypl.praca.dyskusje › awans obiecywany - jak się zabezpieczyć?

  • 1. Data: 2005-07-23 11:20:56
    Temat: awans obiecywany - jak się zabezpieczyć?
    Od: "Fama" <f...@p...onet.pl>

    Jeśli pracodawca obiecuje mi awans na kierownika za 6 miesięcy (z czym wiąże
    się także podwyżka w wyskokości +60% dodatku funkcyjnego od wynagrodzenia
    zasadniczego - budżetówka) - jak mogę się zabezpieczyć, aby nie rozczarować
    się w styczniu???

    Dzięki za sugestie,
    Aga.

  • 2. Data: 2005-07-23 13:26:08
    Temat: Re: awans obiecywany - jak się zabezpieczyć?
    Od: "Jan Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    > Jeśli pracodawca obiecuje mi ......

    - praca polega na tym iz dwie strony sobie ufaja ,
    - inaczej ; nie da sie zabezpieczyc na wszystkie mozliwosci,

    po tym okresie idz do pracodawcy i spytaj , jest na to dobry text :

    1: "czy Pan zawsze dotrzymuje danego słowa ? "
    2: "tak"
    3: "wiec jestem tak jak Pan mowil po okrsie 6 m-cy ..."

    p.s. budzetowoce nigdy nic nie wiadomo ,a teraz wybory ...

    powodzenia
    rafal

  • 3. Data: 2005-07-23 18:29:26
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zasadniczego - budżetówka) - jak mogę się zabezpieczyć, aby nie rozczarować
    > się w styczniu???

    Pracuj jak nalezy, żyłuj się ... a za 6 miesiecy upomnij się o dane
    słowo.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-07-23 19:45:13
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    > Pracuj jak nalezy, żyłuj się ... a za 6 miesiecy upomnij się o dane
    > słowo.

    I O PODWYZKE...