PracaGrupypl.praca.dyskusje › VOLVO IT

  • 1. Data: 2005-07-23 08:10:15
    Temat: VOLVO IT
    Od: "pradziak" <p...@p...onet.pl>

    Ostatnio we Wrocławiu Volvo dosć często poszukiwało konsultantów SAP, czy
    ktoś był na rozmie?
    Czy doświadczenie w SAP było biezbędne ?

    dzięki

    Pradziak

  • 2. Data: 2005-07-24 16:40:04
    Temat: Re: VOLVO IT
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > Ostatnio we Wrocławiu Volvo dosć często poszukiwało konsultantów SAP, czy
    > ktoś był na rozmie?
    > Czy doświadczenie w SAP było biezbędne ?

    tez bylbym ciekawy, bo rowniez wyslalem i Volvo sie nawet nie odezwalo (jak
    na firme tej klasy wypadaloby przynajmniej dac odpowiedz odmowna)

  • 3. Data: 2005-07-26 07:27:53
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    gostek:

    > tez bylbym ciekawy, bo rowniez wyslalem i Volvo sie nawet nie odezwalo (jak
    > na firme tej klasy wypadaloby przynajmniej dac odpowiedz odmowna)

    Jak długo czekasz?

    --
    Magda

  • 4. Data: 2005-07-28 21:12:11
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > Jak długo czekasz?

    wysylalem w kwietniu, a ty?

  • 5. Data: 2005-07-28 21:35:16
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    gostek:

    > wysylalem w kwietniu, a ty?

    Ja akurat do V-IT nie wysyłałam. Zapytałam z ciekawości, bo wydawało mi
    się, że nie powinni kazać czekać zbyt długo.
    Może lepiej skontaktuj się z nimi i upewnij, że Twoje papiery/maile
    dotarły do nich? Chyba, że to już sprawdzałeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Magda

  • 6. Data: 2005-07-30 09:17:49
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2005 18:40:04 +0200, gostek napisał(a):

    > tez bylbym ciekawy, bo rowniez wyslalem i Volvo sie nawet nie odezwalo (jak
    > na firme tej klasy wypadaloby przynajmniej dac odpowiedz odmowna)

    Ja również do nich wysłałem 'papiery' i do tej pory się nie odezwali.
    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-07-30 09:32:21
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    > Ja również do nich wysłałem 'papiery' i do tej pory się nie odezwali.

    to było gdzieś w połowie maja
    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-08-02 11:28:26
    Od: Archi <i...@o...pl>

    gostek napisał(a):

    > tez bylbym ciekawy, bo rowniez wyslalem i Volvo sie nawet nie odezwalo (jak
    > na firme tej klasy wypadaloby przynajmniej dac odpowiedz odmowna)

    Bo to kolejny pic na wodę,
    widzę, że jest coraz więcej osób świadomych po co ten cyrk z
    ogłoszeniami pracy (zobacz wątek: "[UWAGa] Swinstwo" -> na tej grupie).