PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...awans...

  • 1. Data: 2005-07-22 17:01:55
    Temat: ...awans...
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    ...zrobiłem sobie uprawnienia bo tak wymagał kierownik,powiedział wymagają
    tego przepisy,masz odpowiednie wykształcenie,bedziesz najpierw brygadzistą
    potem zostaniesz kierownikiem wydziału"ok zrobiłem pracowałem normalnie dalej
    na tej samej stawce jako pracownik fizyczny.Minęło pare lat, przeszlismy okres
    upadłosci teraz jestesmy w trakcie likwidacji przedsiębiorstwa w miedzyczasie
    przyszedł nowy zarządca komisaryczny ze swoją swita ,kierownika wywalili na
    bruk,jeko miejsce zają kolega ze swity (pensja mu wzrosła do 5-6tys zł.plus
    inne machloje,było tego ok.8 000) zaczęły sie strajki zresztą nieudane.wyszły
    przekrety w które są zamieszane osoby ze swiata polityki.Ekipa zwinęła rzagle
    i poszła uzdrawiac bezkarnie inną firmę.A ja dostałem awans z dnia na dzien i
    teraz jestem specjalista do spraw technicznych i wedł angarzu podlegam
    kier.warszt.mech.energetycznego,a takowego nie mamy czyli pełnie jego
    funkcje...Dosłownie Amerykanski sen ,z pionka na same szczyty...tylko stawka
    mi została ta sama 6,48zł/h. Acha i wypowiedzenie mamy wszyscy od 31.08.i
    staram sie pracowac sumiennie,moze kiedys sie uda...

  • 2. Data: 2005-07-22 18:53:16
    Temat: Re: ...awans...
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    hmmmmmmm ????????

  • 3. Data: 2005-07-22 19:23:41
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    a angielski znamy?

  • 4. Data: 2005-07-23 10:29:19
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Kacper:

    > A ja dostałem awans z dnia na dzien i
    > teraz jestem specjalista do spraw technicznych i wedł angarzu podlegam
    > kier.warszt.mech.energetycznego,a takowego nie mamy czyli pełnie jego
    > funkcje...

    czyli ponosisz również jego odpowiedzialność.

    --
    Magda

  • 5. Data: 2005-07-23 19:41:08
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    tak dokładnie ,jestem obarczony jego odpowiedzialnoscią a angielskiego sie
    ucze aby w Irlandi sie lepiej dogadac..

  • 6. Data: 2005-07-24 06:38:36
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Kacper W. napisał(a):
    > tak dokładnie ,jestem obarczony jego odpowiedzialnoscią

    To uważaj żebyś się nie dał w jakiś kanał wpuścić, zwłaszcza że firma
    jest w takiej sytuacji jak opisywałeś. Bo zdarzały się przypadki gdy
    trzeba było zwalić na kogoś odpowiedzialność więc awansowano jakiegoś
    "szczęśliwca" który potem robił za kozła ofiarnego.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2005-07-24 19:05:50
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

> [...]
    > trzeba było zwalić na kogoś odpowiedzialność więc awansowano jakiegoś
    > "szczęśliwca" który potem robił za kozła ofiarnego.

    Tak licze sie z tym...ale szefostwo zapowiedziało ,ze jak ktos nie chce wiecej
    obowiązkow to moze sie zwolnic a wtedy niestety nie masz zasiłku.