PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki a dalsza praca

  • 1. Data: 2005-07-23 14:29:40
    Temat: Praktyki a dalsza praca
    Od: "D. K." <d...@m...toya.net.pl>

    Witam,
    Macie moze jakies doswiadczenia jesli chodzi o odbycie praktyk w jakiejs
    firmie, a pozniejsze propozycje stalej pracy. Obecnie jestem na V roku
    informatyki i dostalem sie na platna praktyke w jednej z wiekszych sieci
    sklepow w Polsce przy wdrozeniu systemu informatycznego. I tak sie
    zastanawialem czy jest jakas realna szansa na pozniejsze stale zatrudnienie.
    Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi

    --
    D.K.

  • 2. Data: 2005-07-23 21:26:38
    Temat: Re: Praktyki a dalsza praca
    Od: cartman <...@...pl>

    D. K. napisał(a):
> [...]
    > sklepow w Polsce przy wdrozeniu systemu informatycznego. I tak sie
    > zastanawialem czy jest jakas realna szansa na pozniejsze stale zatrudnienie.

    jasne ze jest. jesli sie sprawdzisz i beda mieli tylko jakies etaty w
    planach to nie powinno byc rpboelmu z zostawieniem Cie. no chyba, ze
    bedzie tak jak u mojego poprzedniego pracodawcy. zostali przejeci przez
    inna firme i tamci zazyczyli sobie rekrutacji prowadzonej przez
    zewnetrzna firme. zreszta, jak placa Ci za ta praktyke, to znaczy ze im
    zalezy na przyciagnieciu 'mlodych i zdolnych' do swojej firmy

    dobrze by bylo powiedziec osobie prowadzacej / kierownikowi dzialu o
    tym, ze po praktyce chcialbys u nich zostac.

    pozdrawiam
    patryk