PracaGrupypl.praca.dyskusjeau-pair › Re: au-pair
    From: "sandra.m" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: au-pair
    Date: Fri, 28 Nov 2003 12:54:28 +0100

    Hmmm, ja rowniez byłam jako aupair i takze wyjechałam dzięki firmie EF. Z
    tego co wime to firma EF nie tylko wysyła młodzież do Stanów ale i także
    krajów europejskich. Drugą firmą obok EF (chodzi mi o wiarygodność) jest
    Inter Exchange. No cóż baw się dobzre w USA .
    s.m.
    Użytkownik perfidia <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Zz1xb.126199$E...@n...chello.at...

    > Użytkownik "Pawliniak" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:0300.00000b2f.3fc0840d@newsgate.onet.pl...
    >
    > Można. Ja byłam au-pair w USA i miałam kumpli, którzy opiekowali się
    > dziećmi. Niestety masz dużo mniejsze szanse niż dziewczyny i mężczyzn
    biorą
    > raczej rodziny wielodzietn (moj kumpel mial 6 dzieci). Ja byłam z EF ale
    oni
    > organizują takie wyjazdy tylko do Stanów. Mysle, że jednka każda agencja
    > wysyła mężczyzn. Sprawdź na firmowych stronach, tam są warunki
    uczestnictwa
> [...]

    ---