PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca - programista › archaiczny COBOL i RPG ??
  • Data: 2005-11-15 17:30:26
    Temat: archaiczny COBOL i RPG ??
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a ten projekt COBOL-owy to we Wrocławiu ?
    Jeśli tak, to nadal wisi to ogłoszenie :)
    http://www.itkontrakt.pl/index.php/Firma/O_nas/conte
    nt/view/74/81/lang,pl/

    > A to się zgadza. Na programistów RPG, QL, Cobol nadal jest duże
    > zapotrzebowanie w instytucjach finansowych i dużych firmach. I mimo, że
    > część firm nie mających naprawdę dużych systemów ma już plany ucieczki z
    > iSeries i DB2/400 na J2EE/Oracle, to przecież nikt w bankach z
    > mainframów i Cobolowych systemów do obsługi transakcji nie zrezygnuje

    Faktycznie, plany ucieczki z AS/400 mają firmy, ale chyba raczej "krajowe".
    Jeśli firma jest oddziałem światowego koncernu, a centrala pracuje na
    iSeries, to IMHO oddział polski także pracuje i nadal będzie pracował na tej
    maszynie

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Amatorzy zbudowali Arkę, a profesjonaliści Titanic-a.