PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca - programista › Re: archaiczny COBOL i RPG ??
  • Data: 2005-11-15 17:56:55
    Temat: Re: archaiczny COBOL i RPG ??
    Od: Michał <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Pegaz wrote:

    > Faktycznie, plany ucieczki z AS/400 mają firmy, ale chyba raczej "krajowe".
    > Jeśli firma jest oddziałem światowego koncernu, a centrala pracuje na
    > iSeries, to IMHO oddział polski także pracuje i nadal będzie pracował na tej
    > maszynie

    Otóż i centrale korporacji dostrzegają ograniczenia w rozbudowie, a
    przede wszystkim utrzymaniu systemów na tej platformie. Szczególnie te,
    których działy IT same tworzyły soft, a nie kupowały go za ciężką
    kapuchę, jak instytucje finansowe. Ostratnie podrygi to WebFacing i
    wystawianie DB2/400 przez webserwisy, ale to przeciez i tak slepa
    uliczka. A milionów wydanych na AS/400 szkoda... ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl