PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca - programista › Re: Praca - programista
  • Data: 2005-11-16 12:06:54
    Temat: Re: Praca - programista
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tk <t...@o...pl> wrote:

    > Czyli co ?? najlepiej uczyc sie jezykow najmniej popularnych ?

    nie. Uczyć się tego, w czym dobrze się czujesz = wtedy masz szansę
    zostać ekspertem. Dopóki nie potrafisz określić co to takiego - ucz się
    tego co da Ci szansę zatrudnienia. Po kilku zmianach pracy będziesz już
    z grubsza widział w czym *masz ochotę* się specjalizować. I tylko ta
    *ochota* się liczy. Acha, i mały hint dot. konkretnego języka ;) jeżeli
    chcesz dobrze poznać C++, to nie zaczynaj od zabawy z programowaniem GUI
    (BCB czy Visual), Javy, .NET czy C. Te języki tak mocno różnią się
    filozofią od C++, że przesiadka jest gwarantem mizernych efektów.

    B.

    PS. skonfiguruj swój czytnik, niżej napisane jak

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime