PracaGrupypl.praca.dyskusjeaneks do umowy › Re: aneks do umowy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: aneks do umowy
    Date: Wed, 11 Feb 2009 22:33:19 +0100

    W wiadomości news:gmvfig$a3i$1@inews.gazeta.pl ForALL
    <N...@s...info> pisze:

    > Hm czyli dostaje aneks czytam i mowie ze nie podpisze bo nic dobrego do
    > umowy dla mnie nie wnosi a nawet dziala na moja szkode?
    Niekoniecznie. Wcale nie musisz tłumaczyć czemu się nie zgadzasz, to twój
    wybór.
    Aneks jest to inaczej porozumienie zmieniające. Strony zgadzają się
    obopólnie na zmianę warunków umowy albo nie.
    Jak któraś się nie zgadza, to porozumienia nie ma.

    > Co w tym wypadku moze zrobic pracodawca?
    Wszystko to, co i przedtem (z uwzględnieniem rodzaju umowy).
    Zostawić sprawę jak jest, złożyć ci wypowiedzenie zmieniające, wypowiedzenie
    zwykłe, szykanować, mobbingować itp. itd.

    --
    Jotte