PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot kosztów nauki

  • 1. Data: 2002-02-18 11:55:26
    Temat: Zwrot kosztów nauki
    Od: "Grzegorz" <G...@p...onet.pl>

    Jako pracodawca powiem Ci, że nie dziwię się, że nie możesz znaleźć pracy.
    Takich CV i listów motywacyjnych przychodzi całe mnóstwo. A w dzisiejszych
    warunkach rynkowych zatrudnia się ponadprzeciętnych a nie przeciętnych lub
    poniżej przeciętności. Liczy się też doświadczenie - pracodawca nie ma
    potrzeby zatrudnić Ciebie, skoro na Twoje miejsce jest mnóstwo osób z
    doświadczeniem i umiejętnościami. Poza tym piszesz, że masz wyjątkową
    osobowość. Wybacz, ale z tego, co poniżej napisałaś, absolutnie to nie
    wynika, a wręcz przeciwnie - sprawiasz wrażenie osoby bardzo mało
    przebojowej, typ "szarej myszy". A pierwszy proces rekrutacji odbywa się
    przez czytanie cv i listów motywacyjnych - ponieważ przychodzi ich dużo za
    dużo, zostawia się tylko te, na których można zawiesić oko. W Twoim
    przypadku tak nie jest.
    Mimo to życzę Ci powodzenia w poszukiwaniu pracy.
    Użytkownik "Brianna" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > X 1997 - III 2002
    >
    > Uniwersytet SzczecińskiWydział Zarządzania i Ekonomiki
    > UsługKierunek -EKONOMIKA I ORGANIZACJA ŁĄCZNOŚCI
    >
    > Indywidualny Tok Studiów
    >
    > IX 1993 - V 1997
    > Katolickie Liceum OgólnokształcąceIm. Św M.M. Kolbe w Szczecinie
    > Klasa z poszerzonym programem matematyki
    > Doświadczenie zawodowe
    >
    > XII 2000 - III 2001
    >
    > XXX (jakas tam firma ;) )
    >
    > praktyka obejmowała wykonanie analizy marketingowej przedsięwzięcia
    > inwestycyjnego Call Center w oparciu o elementy marketingu-mix, macierz
    BCG,
> [...]
    >
    > Marketing usług telekomunikacyjnych
    >
    > Psychologia i etyka businessu
    >
    > Stosunki interpersonalne
    >
    > Referencje
    >
    > Dostępne na życzenie.
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > W niniejszym liście pragnę wyrazić swoje zainteresowanie pracą w Państwa
    > Firmie na stanowisku odpowiadającemu moim kwalifikacjom.
    >
    > W marcu 2002 roku kończę studia na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług
    > Uniwersytetu Szczecińskiego. Swoją pracę magisterską poświęciłam tematowi:
    > "Model działalności departamentu marketingu na przykładzie ZK
    TELE-FONIKA".

  • 2. Data: 2002-02-18 12:14:59
    Temat: Re: Zwrot kosztów nauki
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    Witajcie!

    Co byście zrobili ma moim miejscu takiej Pani bussineswoman która zaprasza
    listownie mnie na spotkanie interview. Ja żeby stawić się tam na spotkanie
    punktualnie muszę wyjechać dzień wcześniej to chyba oczywiste, wiec tak
    robię, zachodzę na umówione miejsce którym był hotel "Europa" w Sopocie a
    tam Pan recepcjonista ze zdumieniem mówi mi że spotkania żadnego takiego tu
    nie ma, że zostało odwołane. No myślałem że mnie trafił szlag, a tą paniusię
    że rozerwę na drobne strzępy. Dzwonię od razu do niej, a ona mi mówi że
    powiadomiła mnie e-mailem o odwołaniu spotkania i ze jest jej bardzo przykro
    i że może mi zwrócić koszty przejazdu. Faktycznie powiadomiła mnie ale
    zrobiła to w tym czsie kiedy ja juz byłem w drodze, pewnie szkoda jej było
    zadzwonić do mnie na komórkę.
    Teraz jednak pisze mi że niestety nie moze mi zwrócić kosztów z przyczym
    merytorycznych i księgowych.
    Firma ta dała ogłoszenie w urzędach pracy o możliwości pracy z emigracją do
    Hiszpani dla konstruktorów tłocznikówi.
    Co trzebaby zrobić teraz w tej sprawie? Poradźcie!
    Pozdrawiam i przestrzegam,
    Adam