PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontakt po rozmowie kwalifikacyjnej - co robic?

  • 1. Data: 2002-02-18 09:47:28
    Temat: Kontakt po rozmowie kwalifikacyjnej - co robic?
    Od: "M. Zenda" <m...@w...pl>

    Użytkownik "M. Zenda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a4qj2l$4qa$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Ja myslicie, co robic, jesli w czasie rozmowy kwalifikacyjnej mowia, ze w
    > cigu maks. 2 tyg.
    > sie odezwa (nawet jesli odp. bedzie negatywna), po czym cisza... nikt sie
    > nie odzywa.
    >
    > Czy powinienem zadzwonic, wyslac emaila..... Czy jest to raczej zle
    widziane
    > wsrod
    > pracodawcow???

    IMO to jakby chcieli to by się odezwali. Ja sobie odpuszczam.

  • 2. Data: 2002-02-18 10:46:28
    Temat: Re: Kontakt po rozmowie kwalifikacyjnej - co robic?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    rr wrote:

    > cos okolo 33% mniej
    > najlepiej: brutto * 0,77 = netto

    Jasne, a jeszcze lepiej brutto * 0,87 = netto

    :)))

    > a jak by ktos podal dokladnie to tez jestem ciekaw

    :))))

    1) "Dokladnie" to Ci nikt nie poda bo to zalezy od tylu rzeczy, ze glowa
    mala.
    2) x - (33%*x) = 67%*x

    Pawel

  • 3. Data: 2002-02-18 10:55:18
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > Chyba niezbyt precyzyjnie się wyraziłem - to ja będę miał okazję przepisać
    > pracę ;-))) Im wyżej, tym lepiej ;-) Pytam, bo nie wiem, ile powiedzieć.
    > Myślałem, że te usługi już wymarły i się nawet nie ogłaszałem
    > Dzięki i pozdrawiam
    > Lech

    moja dziewczyna zgarnęła ostatnio 3,50 od strony :-) + 50 za ekspres. a że
    było 101 stron...... :-)

  • 4. Data: 2002-02-18 13:57:43
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 12:06:25 +0100, "boni & klajd"
    <b...@w...pl> wrote:

    >no właśnie.... zastanawiam się jak na rynku pracy są postrzegane takie kursy
    >i świadectwa ukończenia ich (mam np. na myśli ESKK). czy są mile widziane?
    >czy może z dużym dystansem?
    szanowne bony und klaid, takie pytanie juz bylo, zreszta z wieloma
    odpowiedziami. Po drzewku do gory i znajdziecie

    krzych

  • 5. Data: 2002-02-18 18:36:12
    Od: "Ania C" <c...@w...pl>

    "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message
    > Panowie Greencardy przeczytajta artykul na onecie
    > http://tygodnikforum.onet.pl/1077148,0,2930,923,1,ar
    tykul.html
    > i powiedzcie ile z tego bazgrania jest prawdy

    hehe... i nawet o mnie napisali :-))))

    pozdrówka, slavo

  • 6. Data: 2002-02-18 21:13:34
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    To, ze jest recesja i zwalniaja to moze i prawda, ale te informacje o
    zanizonych zarobkach, szykanach, gorszym traktowaniu itp. to dla mnie jakies
    wyssane z palca brednie. Pracuje w niemczech od sierpnia 2000 i ani moje
    zarobki ani doswiadczenia tak osobiste jak i sluzbowe calkowicie nie
    potwierdzaja informacji zawartych w artykule. Mam 3 kolegow w podobnej do
    mojej sytuacji i z tego co wiem zaden nie narzeka.

  • 7. Data: 2002-02-18 23:11:31
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message
    > "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message
    >
    > hehe... i nawet o mnie napisali :-))))

    miałem na myśli oczywiście ten koncern międzynarodowy ;-)