PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztów nauki › Zwrot kosztów nauki
    From: "Grzegorz" <G...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwrot kosztów nauki
    Date: Mon, 18 Feb 2002 12:55:26 +0100
    Sender: G...@p...onet.pl@195.116.26.180

    Jako pracodawca powiem Ci, że nie dziwię się, że nie możesz znaleźć pracy.
    Takich CV i listów motywacyjnych przychodzi całe mnóstwo. A w dzisiejszych
    warunkach rynkowych zatrudnia się ponadprzeciętnych a nie przeciętnych lub
    poniżej przeciętności. Liczy się też doświadczenie - pracodawca nie ma
    potrzeby zatrudnić Ciebie, skoro na Twoje miejsce jest mnóstwo osób z
    doświadczeniem i umiejętnościami. Poza tym piszesz, że masz wyjątkową
    osobowość. Wybacz, ale z tego, co poniżej napisałaś, absolutnie to nie
    wynika, a wręcz przeciwnie - sprawiasz wrażenie osoby bardzo mało
    przebojowej, typ "szarej myszy". A pierwszy proces rekrutacji odbywa się
    przez czytanie cv i listów motywacyjnych - ponieważ przychodzi ich dużo za
    dużo, zostawia się tylko te, na których można zawiesić oko. W Twoim
    przypadku tak nie jest.
    Mimo to życzę Ci powodzenia w poszukiwaniu pracy.
    Użytkownik "Brianna" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > X 1997 - III 2002
    >
    > Uniwersytet SzczecińskiWydział Zarządzania i Ekonomiki
    > UsługKierunek -EKONOMIKA I ORGANIZACJA ŁĄCZNOŚCI
    >
    > Indywidualny Tok Studiów
    >
    > IX 1993 - V 1997
    > Katolickie Liceum OgólnokształcąceIm. Św M.M. Kolbe w Szczecinie
    > Klasa z poszerzonym programem matematyki
    > Doświadczenie zawodowe
    >
    > XII 2000 - III 2001
    >
    > XXX (jakas tam firma ;) )
    >
    > praktyka obejmowała wykonanie analizy marketingowej przedsięwzięcia
    > inwestycyjnego Call Center w oparciu o elementy marketingu-mix, macierz
    BCG,
> [...]
    >
    > Marketing usług telekomunikacyjnych
    >
    > Psychologia i etyka businessu
    >
    > Stosunki interpersonalne
    >
    > Referencje
    >
    > Dostępne na życzenie.
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > W niniejszym liście pragnę wyrazić swoje zainteresowanie pracą w Państwa
    > Firmie na stanowisku odpowiadającemu moim kwalifikacjom.
    >
    > W marcu 2002 roku kończę studia na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług
    > Uniwersytetu Szczecińskiego. Swoją pracę magisterską poświęciłam tematowi:
    > "Model działalności departamentu marketingu na przykładzie ZK
    TELE-FONIKA".