PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztów nauki › Re: Zwrot kosztów nauki
    From: "boni & klajd" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwrot kosztów nauki
    Date: Mon, 18 Feb 2002 13:14:59 +0100

    Witajcie!

    Co byście zrobili ma moim miejscu takiej Pani bussineswoman która zaprasza
    listownie mnie na spotkanie interview. Ja żeby stawić się tam na spotkanie
    punktualnie muszę wyjechać dzień wcześniej to chyba oczywiste, wiec tak
    robię, zachodzę na umówione miejsce którym był hotel "Europa" w Sopocie a
    tam Pan recepcjonista ze zdumieniem mówi mi że spotkania żadnego takiego tu
    nie ma, że zostało odwołane. No myślałem że mnie trafił szlag, a tą paniusię
    że rozerwę na drobne strzępy. Dzwonię od razu do niej, a ona mi mówi że
    powiadomiła mnie e-mailem o odwołaniu spotkania i ze jest jej bardzo przykro
    i że może mi zwrócić koszty przejazdu. Faktycznie powiadomiła mnie ale
    zrobiła to w tym czsie kiedy ja juz byłem w drodze, pewnie szkoda jej było
    zadzwonić do mnie na komórkę.
    Teraz jednak pisze mi że niestety nie moze mi zwrócić kosztów z przyczym
    merytorycznych i księgowych.
    Firma ta dała ogłoszenie w urzędach pracy o możliwości pracy z emigracją do
    Hiszpani dla konstruktorów tłocznikówi.
    Co trzebaby zrobić teraz w tej sprawie? Poradźcie!
    Pozdrawiam i przestrzegam,
    Adam