PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowy stale z pracownikami na 1/8 etatu

  • 1. Data: 2002-02-18 11:17:17
    Temat: umowy stale z pracownikami na 1/8 etatu
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@v...pl>

    Witam!!!

    jestem wlascicielem kilku portali internetowych, od kilku miesiecy staralem
    sie o sponsorow i w koncu sa.

    w zwiazku z powyzszym chce zatrudnic kilku redaktorow, ktorzy pisaliby na
    portale, ale ma byc to praca dorywcza i nie zajmujaca poszczegolnym osobom
    wiecen niz 1h dziennie.
    Praca ma być wykonywana poza siedziba firmy (w domu kazdego pracownika - w
    sumie mozna pracowac gdziekolwiek, gdzie jest dostep do internetu)
    Praca ma byc wykonywana przez dluzszy okres czasu przez wiekszosc osob. Ale
    moze sie zdarzyc ktos na krotki okres czasu.

    niektore osoby pracuja juz w innych firmach, a kilka nadal sie uczy (szkola
    srednia i studia wyższe).

    3 mieszkaja ponad 250 km ode mnie. Czy mozna podpisac umowe o prace za
    pomoca poczty ???

    Jak to rozwiazac prawnie, prosze o porade.

    z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2002-02-18 21:16:25
    Temat: Re: umowy stale z pracownikami na 1/8 etatu
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    > Nie brrrrr, tylko sytuacja na rynku. W końcu muszę wydawać na pracowników
    > moje pieniądze.

    Czy aby napewno Twoje?. Może to są pieniądze Twoich kientów?
    Pozatem nie musisz , możesz wszystki zrobić siama albo znaleźć niewolników.

    Jaki mam interes w wydawaniu pieniędzy na osobę bez
    > doświadczenia, tylko z wiedzą czysto ze studiów, a więc wiedzą dość
    płytką,
    > skoro za te same pieniądze mam kilkudziesięciu potencjalnych pracowników
    po
    > różnych szkoleniach, obytych z rynkiem pracy, bo będących w wirze pracy?
    Jak
    > widzisz żadnych. !

    Jest w tym interes, taki pisany dużymi literami (INTERES), taki powiedziaby
    "interes społeczny" (może za pare lat i Twój).

    >A na eksperyment po prostu szkoda mi pieniędzy.

    Rozumiem

    >I przez najbliższe lata tak po prostu będzie.

    To jak będzie to zależy tylko od nas.

  • 3. Data: 2002-02-19 07:31:40
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > Interesuje mnie praca w Norwegii na platformie wiertniczej.
    > I musze dodać, że byłem kilka razy w tym kraju, ale pracowałem w innym
    > charakterze.
    > Słyszałem o warunkach jakie trzeba spełniać, by móc pracować na takiej
    > platformie i wydaje mi się, że mógłbym je spełnić. Otóż : predyspozycje
    > zdrowotne kwalifikują mnie do wykonywania takiej pracy, posiadam I stopień
    > ratownika wodnego, mam kurs skoczka spadochronowego,

    A jak ja mam szybowcowy to pewnie będzie mi jeszcze łatwiej ;-)

  • 4. Data: 2002-02-19 08:57:44
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@v...pl>

    a zapomniałem dodać że do Trójmiasta mam około 600km w jedną stronę