PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie! Porada!

  • 1. Data: 2006-07-11 07:20:42
    Temat: Zwolnienie! Porada!
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Mam pytanie.
    Czy można wypowiedzieć umowę o pracę będąc na zwolnieniu lekarskim.
    Zwolnienie mam do 16.07. Umowę do 31.07.
    Jestem zatrudniony na krócej niż 3 miesiące, a wiec przysługuje mi
    1-tygodniowy okres wypowiedzenia. Pracuje w supermarkecie (to tak dla
    wytłumaczenia:-(.
    Dodatkowo mam już nagraną inną pracę, którą rozpocznę w drugiej połowie
    lipca.
    Czekam na wasze uwagi i porady jak zrobić, aby wilk był syty i owca cała.

  • 2. Data: 2006-07-11 09:11:20
    Temat: Re: Zwolnienie! Porada!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8vjkr$4l1$1@nemesis.news.tpi.pl Wielki Miś
    <w...@m...pl> pisze:

    > Czy można wypowiedzieć umowę o pracę będąc na zwolnieniu lekarskim.
    Pracownik może wypowiedzieć umowę w trakcie zwolnienia.
    Pracodawca pracownikowi na zwolnieniu - nie może.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-07-11 12:39:01
    Od: "Urszula Garbicz-Bryś" <l...@g...pl>

    Wielki Miś <w...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > lipca.
    > Czekam na wasze uwagi i porady jak zrobić, aby wilk był syty i owca cała.

    Nie można wypowiedzieć umowy na chorobowym.

    --
    http://www.poradopedia.pl/ - porady na każdy temat

  • 4. Data: 2006-07-11 13:08:25
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Urszula Garbicz-Bryś napaskudził na ekranie:

    > Nie można wypowiedzieć umowy na chorobowym.

    Tak jak jest we wcześniejszym poście Jotte, to pracodawca nie może
    wypowiedziec umowy kiedy pracownik jest na chorobowym.
    Pracownik może zrobić to w dowolnym momencie - nie ma tu żadnych ograniczeń
    kodeksowych.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2006-07-11 14:10:11
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem zatrudniony na krócej niż 3 miesiące
    > Pracuje w supermarkecie (to tak dla wytłumaczenia:-(.

    To już wiemy, czemu tak czasem plujesz na grupie na pracujących w lepszych
    warunkach od siebie

  • 6. Data: 2006-07-11 14:18:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Jul 2006 12:39:01 +0000 (UTC), "Urszula
    Garbicz-Bryś" <l...@g...pl> zakodował:

    >Nie można wypowiedzieć umowy na chorobowym.

    Bzdura.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2006-07-11 14:19:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Jul 2006 09:20:42 +0200, "Wielki Mi?"
    <w...@m...pl> zakodował:
    >Jestem zatrudniony na krócej niż 3 miesiące, a wiec przysługuje mi
    >1-tygodniowy okres wypowiedzenia. Pracuje w supermarkecie (to tak dla
    >wytłumaczenia:-(.

    Czy to umowa na okres próbny, czy na czas określony?

  • 8. Data: 2006-07-11 15:47:38
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To już wiemy, czemu tak czasem plujesz na grupie na pracujących w lepszych
    > warunkach od siebie
    Po pierwsze na nikogo nie pluje. "Fizycznie" jest to niemozliwe.
    Po drugie proszę grupowiczów o pomoc, radę. Jeśli nie możesz odpowiedzić to
    trudno. Chcę znać po prostu Twoje zdanie.

  • 9. Data: 2006-07-11 15:48:10
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    > Pięknego dnia Tue, 11 Jul 2006 09:20:42 +0200, "Wielki Mi?"
    > <w...@m...pl> zakodował:
    >
    > Czy to umowa na okres próbny, czy na czas określony?
    Okres próbny.

  • 10. Data: 2006-07-11 15:50:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fqc7b299ph0hliuf6dvv8h3q703amv4ni7@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > Czy to umowa na okres próbny, czy na czas określony?
    Pewnie na próbny. Tylko taką umowę zawartą na podany czas da się rozwiązać
    za tygodniowym wypowiedzeniem.

    Jotte