PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik do obslugi e-mail

  • 1. Data: 2006-07-10 19:17:27
    Temat: pracownik do obslugi e-mail
    Od: "Ania " <a...@g...pl>

    Czy jestes gotow na cos INNEGO? Masz dosc codziennego drazenia? Daj juz
    sobie spokoj z tymi watpliwymi ofertami, ktore obiecuja wszystko a
    zostawiaja cie z niczym! u nas potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5.000zl
    miesiecznie w niepelnym ymiarze czasu. Zapewnione pelne przeszkolenie on-
    line. Nie potrzeba zadnych oplat. W celu uzyskania dalszych informacji,
    skontaktuj sie: a...@w...pl

  • 2. Data: 2006-07-10 19:24:59
    Temat: Re: pracownik do obslugi e-mail
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Poje_alo Cie?

    a...@w...pl -> a...@w...pl -> u...@a...pl

  • 3. Data: 2006-07-10 19:29:52
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Ania wrote:
> [...]
    > 5.000zl miesiecznie w niepelnym ymiarze czasu. Zapewnione pelne
    > przeszkolenie on- line. Nie potrzeba zadnych oplat. W celu uzyskania

    jestem zainteresowany, gdzie miesci się Wasza firma? :-)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 4. Data: 2006-07-10 19:54:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jul 2006 21:29:52 +0200, "Jacek" <j...@g...pl> wklepał(-a):

    >jestem zainteresowany, gdzie miesci się Wasza firma? :-)

    C:\Program Files\Outlook Express :-D

  • 5. Data: 2006-07-10 21:06:28
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Ania napisał(a):

> [...]
    > sobie spokoj z tymi watpliwymi ofertami, ktore obiecuja wszystko a
    > zostawiaja cie z niczym! u nas potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5.000zl

    Jeju to sie robi nudne. Aniu, funckjonalna analfabetko jak mozesz dac
    komukolwiek zarobic jesli nie rozumiesz co czytasz???

    > Zapewnione pelne przeszkolenie on-
    > line.

    Pierdu, pierdu. Zapewniony udzial w piramidce :D

    > Nie potrzeba zadnych oplat. W celu uzyskania dalszych informacji,
    > skontaktuj sie: a...@w...pl

    Tak. I NIC ALE TO KOMPLETNIE NIC NIE TRZEBA ZAPLACIC?

    Czy moze jednak trzeba kupic te podreczniki <LOL>

  • 6. Data: 2006-07-10 22:48:07
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Ania [Mon, 10 Jul 2006 19:17:27 +0000 (UTC)]:

    > Czy jestes gotow na cos INNEGO?

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 7. Data: 2006-07-11 06:36:53
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ania " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiecznie w niepelnym ymiarze czasu. Zapewnione pelne przeszkolenie on-
    > line. Nie potrzeba zadnych oplat. W celu uzyskania dalszych informacji,

    Ile pensji stałej ??? 800-1000 ?? netto ? A jaka umowa ??