PracaGrupypl.praca.dyskusje › znak

  • 1. Data: 2006-07-11 07:00:15
    Temat: znak
    Od: "a" <a...@o...pl>

    Witam
    CZy ktos z was mial z nimi kontakt ??
    Ciagle daja nowe ogloszenie o prace..

  • 2. Data: 2006-07-11 07:32:40
    Temat: Re: znak
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    a wrote:
    > Witam
    > CZy ktos z was mial z nimi kontakt ??
    > Ciagle daja nowe ogloszenie o prace..

    Google mowi, ze szef sie udziela na newsach:

    http://groups.google.com/group/pl.regionalne.poznan/
    msg/985016b17f813e52?dmode=source&hl=en

    ...publicznie wyzywajac klienta swojej firmy, po nazwisku, od
    "niewyobrazalnych palantow".

    I jeszcze tu wystepuje:
    http://www.wgk.com.pl/forum/viewtopic.php?t=29723&st
    art=0&sid=76a88e784a51fb5e9a7bd18bd25a7a57

    Nic to nie mowi o warunkach pracy, ale o atmosferze mozna cos wnioskowac :)

    I.

  • 3. Data: 2006-07-11 12:23:37
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Nic to nie mowi o warunkach pracy, ale o atmosferze mozna cos
    > wnioskowac :)

    co do samego sklepu, nie mam zastrzezen. doradzono mi zakup z ktorego jestem
    zadowolony.
    osoby pracujace tam nie wygladaja na jakos zastraszonych. chyba dowiesz sie
    jak sprobujesz :)
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63