PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwisant..

  • 1. Data: 2006-07-10 20:55:52
    Temat: serwisant..
    Od: "laczpol" <l...@g...pl>

    witam Panstwa!

    Pisze na prosbe kolegi - bardzo prosze o odpowiedz o ile to mozliwe.

    Kolega ma okazje zaczac prace w firmie zajmujacej sie serwisowaniem sprzetu
    biurowego (ksero, faxy) oraz drukarki atramentowe. Pytanie jakie chce
    postawic brzmi;
    ile netto zarabia taka osoba w duzym miescie? osoba ma za zadanie
    serwisowanie sprzetu na miejscu jak i u klijenta na miejscu

    moze Panstwo znacie kogos na podobnym stanowisku i Wiecie jakie stawki
    obowiazuja:)

    Problem polega na tym że nikt dokladnie nie mowi ile dokladnie ma zarabiac
    kolega - tj na okresie probnym zna stawke ale ile w rzeczywistosci zarabia
    taka osoba w innych firmach?
    serdecznei dziekuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-07-10 21:21:41
    Temat: Re: serwisant..
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    500

  • 3. Data: 2006-07-11 00:38:27
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    laczpol :
> [...]
    > serwisowanie sprzetu na miejscu jak i u klijenta na miejscu
    >
    > moze Panstwo znacie kogos na podobnym stanowisku i Wiecie jakie stawki

    Mam kolegę który pracował na takim właśnie stanowisku, nie wiem ile
    zarabiał ale chyba za mało bo założył swoją firmę, i teraz robi to samo
    ale dla siebie - całkiem nieźle na tym wochodzi :)

    Pozdrówka
    Kuba
    --
    empty