PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie! Porada!

  • 11. Data: 2006-07-11 16:24:47
    Temat: Re: Zwolnienie! Porada!
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wielki Miś napisał(a):

    > Po pierwsze na nikogo nie pluje. (...) Chcę znać po prostu Twoje zdanie.
    Ok, czemu nie.
    Możesz rozwiazać umowę będąc na zwolnieniu. Nie wiem, na jakim pracujesz
    stanowisku w markecie, ale jeśli jest to na którym Cię wyzyskują, to nie
    przejmowałbym się tym, że mało elegancko ją zakończysz, idąc do nowej
    pracy prosto z L4.
    O co bym się postarał, to o 100% pewności, że tą nową pracę na pewno
    masz. Zdarza się czasem, że w ostatniej chwili okazuje się, że owej
    nowej pracy nie ma.

    pozdr.
    m.

  • 12. Data: 2006-07-11 16:45:11
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Jul 2006 17:48:10 +0200, "Wielki Mi?"
    <w...@m...pl> zakodował:

    >Okres próbny.

    W takim razie:

    KP
    Art. 34. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny
    wynosi:
    1) 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,
    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,
    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

    W tygodniowy okres wypowiedzenia kończy się drugiej soboty od złożenia
    (czyli jeżeli złożysz wypowiedzenie w tym tygodniu, to pracujesz do 22
    lipca).

    Pracownik zawsze może złożyć wypowiedzenie (na urlopie, zwolnieniu czy
    na delegacji - nie ma ograniczeń).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded