PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienia w telewizji › Re: Zwolnienia w telewizji
    From: Cassandra <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienia w telewizji
    Date: Fri, 05 Jul 2002 22:03:58 +0200

    Joe User wrote:

    > Tak do konca to nie jest tak jak ty myslisz (przynajmniej mnie sie tak
    > zdaje). Jesli chodzi ci o znane twaze z teelewizora to raczej kazdy kto (ma
    > znana twaz) zaraz po zwolnieniu znajdzie jakas robote w innej telewizji.
    > Teraz jest taka konkurencja ze moga sobie wybierac. Wiec chyba raczej jest
    > odwrotnie i to telewizja sie martwi

    Tak, szkoda tylko ze ci znani i "lubiani" otrzymuja czesto prace
    (niekoniecznie w tv) jedynie za twarz.. Firmy zyskuja wtedy lepsza
    renome, bo przeciez "u nas pracuje ten/ta .. z tv" ale niestety czesto
    tez okazuje sie ze nie potrafia oni nic poza reklama wlasnej osoby..
    Oczywiscie, nie wszyscy, ale takie przypadki sie zdarzaja..