PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znajomości a szukanie pracy

  • 21. Data: 2003-08-14 13:54:46
    Temat: Re: Znajomości a szukanie pracy
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > studiami i obecnie pisanym doktoratem. Moze jeszcze jedno dodam - ciagle
    > zatrudnianie na czas okreslony - 3 miesiace .. co to za stabilizacja?

    Podziekuj zwiazkom zawodowym. To im zawdzieczamy obecne prawo pracy. Zamiast
    normalnie zatrudnic na czas nieokreslony i zwolnic z miesiecznym
    wypowiedzeniem pracownika, gdy okazuje sie dana posada zbedna lub firme na
    nia nie stac, to zatrudnia sie pracownikow na te 3 miesiace, zeby doszlo do
    tego, ze pracownik nie chce sie zwolnic i rekami z zebami bedzie sie posadki
    trzymal.

  • 22. Data: 2003-08-14 14:01:02
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałem z dobrych źródeł, że w Lublinie bez znajomości to nawet trudno
    > znaleźć pracę przy sprzątaniu. Czy może ktoś coś na ten temat powiedzieć?

    Jedna baba drugiej babie...

    Lecimy:
    http://katalog.onet.pl/biznes/praca/_gieldy_ogloszen
    _o_pracy/

    I pierwsze linkow 10:

    praca.onet.pl - 20 szt [1]
    www.jobpilot.pl - 18 szt [1]
    www.pracuj.pl - 40 szt [2]
    www.jobs.pl - - 7 szt [1]
    http://www.cvonline.pl - 1 [3]
    praca.money.pl - 41 szt. [2]
    www.gazeta.pl/praca - 23 szt [1] + 50 szt [1]
    http://www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca/ 22 [1]
    http://www.abcpraca.pl/ - 1 szt. [1]
    http://www.adcentral.pl/praca/index.shtml 53 [2]

    [1] - wyszukiwanie pelnotekstowe po slowie /lublin/
    [2] - oferty dla wojewodztwa lubelskiego
    [3] - inny sposob wyszukania

    Ty to tutaj wszystko powaznie piszesz czy za ciezka kase uczestniczysz w
    jakim eksperymencie badajacym zachowania i postawy w Internecie?

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 23. Data: 2003-08-14 14:21:37
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Ty to tutaj wszystko powaznie piszesz czy za ciezka kase uczestniczysz w
    > jakim eksperymencie badajacym zachowania i postawy w Internecie?

    Prawie zgadłeś, badam wasz poziom inteligencji i co niektórzy marnie
    wypadają. Że też ci sie chciało te mizerne liczby ( na 800tys mieszkancow +
    1,2 mln okolic ) wyszukiwać. I o czym to świadczy??? Co to ma wspólnego z
    moim zapytaniem??? Czytałes chociaż???
    W nagrode dopiszę cie do stada...

  • 24. Data: 2003-08-14 16:19:17
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "XXXX" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Jeszcze jedno pytanie po co ludzie kończą studia
    |
    | skończyłam studia 3 lata temu i zarówno ja, jak i kilkunastu moich znajomych
    | dostaliśmy pracę z ogłoszenia (w gazecie, w internecie, ale i w gablocie
    | koło dziekanatu - moja pierwsza praca). Tylko jedna z moich koleżanek
    | znalazła pracę po znajomości - długo o nia zabiegała, bo była już
    | zdesperowana, ale nie jest to praca w zawodzie, no i zarabia kiepsko
    |
    | jak widzisz - nie zawsze znajomości są dobrym sposobem na szukanie pracy, a
    | juz na pewno nie jedynym

    Widzisz ale 3 lata temu sytuacja na rynku pracy nie była tak dramatyczna jak
    jest teraz

    Wondoł
    d...@p...onet.pl
    GG 2648917
    http://www.kuba.wadolowski.prv.pl
    http://www.sbn.republika.pl
    Do Evropskej unie, ale nie s holymi zadkami.

    ---

  • 25. Data: 2003-08-16 18:53:41
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    XXXX <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Chciałabym poruszyć temat znajomości wykorzystywanych w szukaniu
    > pracy. Ja szukam pracy od 3 tygodni( mam świadomość tego, że nie jest
    > to długo) i ciągle nic,żadnego odzewu. Byłam wparawdzie na jednej
    > rozmowie kwalifikacyjnej ale niestety nic z tego nie wyszło. Juz nie
    > długo kończe studia i nie widze żadnych perspektyw na pracę w tym
    > kraju, no może gdy ktoś ma znajomości to pewnie stytuacja wygląda
    > inaczej. Ja takich znajomości nie mam niestety i z tego powodu jest mi
    > bardzo przykro.

    A nie możesz wyjść z domu i owych znajomości _zdobyć_?

    a. która obecną pracę na etat zdobyła trzy lata temu dzięki 'znajomości'
    trwającej 2h (fachowa rozmowa w pubie ze znajomym znajomego)

    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@e...pl ] ----
    There is a chasm of carbon and silicon the software can't bridge.

  • 26. Data: 2003-08-17 20:18:38
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > sprawdz starannie cv i list motywacyjny - moze niech ci go ktos inny
    > przeczyta - bo czasem mozesz sama czegos nie wylapac
    > i jesli o mnie chodzi - to szukaj pracy zgodnej z kierunkiem studiow - bo
    na
    > to patrze na pewno (jak i moi znajomi)

    Są zapewne takie zawody, gdzie kierunek wykształcenia ma kluczowe znaczenie,
    ze sadzę, że w polowie przypadków to dla prcodawcy prawie bez znaczenia,
    zwłaszcza jeśli chodzi o stanowiska związane z handlem.
    nie wiem, jak jest z tymi znajomościami, ale chcę każdego zapewnić, że przy
    odrobinie cierpliwości pracę można znaleźć z ogólnego ogłoszenia, choc
    jaksię marudzi, to xzasem to może dlugo trwać.
    Absolwentowi bym doradzał - nie marudzic NIC ! I wziąc cokolwiek i
    popracować tam rok :)

    Wojtek