PracaGrupypl.praca.dyskusje › E- praca- artykuł

  • 1. Data: 2003-08-14 08:42:17
    Temat: E- praca- artykuł
    Od: "praca" <a...@o...pl>

    Witam sznownych internautów,
    zbieram materiały do artykułu dotyczącego e- pracy. Interesują mnie zarówno
    osoby, które są na stałe zatrudnione w firmach opartych na tej zasadzie
    organizacji pracy, jaki i dorabiające sobie w ten sposób.
    Będę wdzięczna za podzielenie się ze mną spostrzeżeniami. Mam tu na myśli
    takie kwestie jak:
    - czas pracy (dowolny, ustalony przez pracodawcę, itp.)
    - miejsce pracy (np. czy możecie klikać np. z Hawajów ;-))
    - stronę finansową
    - rodzaj podpisywanych umów
    i co tylko uznacie za stosowne.
    Czekam także na opinie pracodawców.
    Odpowiedzi proszę kierować na adres:
    a...@o...pl
    Jestem również dostępna pod numerem GG:
    3891304
    Pozdrawiam
    Anita Żak

  • 2. Data: 2003-08-14 16:49:10
    Temat: Re: E- praca- artykuł
    Od: Piotr Dembinski <p...@y...com>

    praca wrote:
> [...]
    > osoby, które są na stałe zatrudnione w firmach opartych na tej zasadzie
    > organizacji pracy, jaki i dorabiające sobie w ten sposób.
    [...]

    e-praca to mit, na calym swiecie :)

    piter

  • 3. Data: 2003-08-14 22:17:26
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr Dembinski napisał:

    > e-praca to mit, na calym swiecie :)

    Nie jest mitem - programiści lub np. osoby robiące wyciągi z prasy.
    Mitem jest jej powszechność.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-08-16 16:38:55
    Od: "" <f...@p...onet.pl>

    > Nie jest mitem - programiści lub np. osoby robiące wyciągi z prasy.
    > Mitem jest jej powszechność.
    >
    > Flyer

    Słyszałam o tych wyciągach z prasy. Czy ewentualnie mógłbyś wrzucić mi jakiś
    namiar na tą firmę na skrzynkę. Ja robię z kolei co innego, zrewanzuję się
    swoimi namiarami.

  • 5. Data: 2003-08-18 21:43:56
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    "" <f...@p...onet.pl> napisał:

    > Słyszałam o tych wyciągach z prasy. Czy ewentualnie mógłbyś wrzucić mi jakiś
    > namiar na tą firmę na skrzynkę. Ja robię z kolei co innego, zrewanzuję się
    > swoimi namiarami.

    Niestety nie interesowałem sie nimi. Chyba w GW z poprzedniego tygodnia
    [ale nie jestem pewien - przeglądam też ŻW, Gratkę.pl i kilka innych
    serwisów] znów szukali - warunkiem był skaner A3, stałe łącze - godziny
    od 5.30 do [chyba] 10, ale ogłoszenia nie zachowałem, niestety.

    Flyer