PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe - dodatkowe dni wolne?

  • 1. Data: 2003-08-14 09:16:26
    Temat: studia podyplomowe - dodatkowe dni wolne?
    Od: "PB" <b...@p...fm>

    Witam,
    studiuję podyplomowo i gdzieś usłyszałem, że mogę z tego powodu wystarać się
    dodatkowe dni wolne u pracodawcy. Czy to prawda?
    PB

  • 2. Data: 2003-08-14 09:43:50
    Temat: Re: studia podyplomowe - dodatkowe dni wolne?
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "PB" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > dodatkowe dni wolne u pracodawcy. Czy to prawda?

    Możesz otrzymać urlop szkoleniowy (płatny) ale nie musisz (jest na ten temat
    w KP). Generalnie firmy chętniej go udzielają jeżeli same kierują Cię na tw
    studia a jeżeli jest to tylko Twoja inicjatywa to mniej chętnie. Generalnie
    wszystko zależy od szefostwa.